• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vindskydd för markis

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: Vindskydd för markis

Krister har en sådan och han är nöjd med både sugproppen och vindskyddet. Det jag har lite svårt för är priset. Vi betalade 930:- för 3,8 m. Är man lite händig själv kan man köpa själva screenen här i Sverige via "postorder". Gunilla har adressen i sin platta så om någon händig är intresserad så lägger jag ut länken.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Har selv 2 stk 6m lange 120 cm høye vindskydd med egne føtter. Ble flittig brukt når vi var i Spania på vinteren - ligger i kjelleren hjemme når vi bare reiser rundt og ikke har planer om å stå stille mange dagene.

F

F.d. 55616

Guest

:spinny:Lägg ut adressen, alltid intressant att få ta del av bra tips

H

HighwayHotel

Guest

Hej, Har en sådan och den fungerar fint. Köpte den via nätet på någon Holländsk sida om jag minns rätt. Omkr. tusenlappen med frakt.
Provade med sugpropp först, men den jag använde gav svarta ringar efter gummit på sugproppen. Samt att den lossnade vid något tillfälle. Risk att det blir stora repor i bilen om den får fladdra iväg själv...

Lät säljaren skruva fast riktiga fästen när vi bytte bil.

CeGeT

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
14749
Medlemskap
2025

Hej!
Har en sådant vindskydd som du eftersöker + sugproppsföstet. Fungerar fin fint, inga problem med märken av fästet, lätt att sätta upp och tar liten plats då det är ihoprullat. Kanon och min son på 10 år älskar att sätta upp det:spinny:

trevik

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
6081
Medlemskap
2021

Beställde ett igår med sugpropp...
Ska bli skönt med lite lä

Toppen