• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vincent i Varberg.

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Såg att planen där alla husbilar till salu brukar stå var tom.Vad händer,är alla bilar i någon hall eller har dom flyttat?
Andersö

Åke Nordström

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
3583
Medlemskap
2026
Sv: Vincent i Varberg.

Hm, jag vill inte vara alltför skeptisk men jag hittar inte adressen i Frillesås på deras hemsida...
Är alla ägare av respektive fordon informerade om att deras fordon har flyttats?

Nåja, jag är nog lite överdrivet skeptisk/försiktig.
Hälsningar
Åke

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Ja du är nog lite överdrivet skeptisk:)

Verkar vettigt att förvara bilarna inomhus under vintern och även att inte tala om på hemsidan var vinterförvaringen är. Det står ju att man kan ringa för att boka ett personligt möte och få titta på bilarna om man är intresserad. Kanske är det så enkelt att det behövs nyckel för att komma in.

Det hade nog också redan blivit ett himla liv om bilarna flyttats utan ägarnas OK.

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Ja det är väl bra Hur många andra Husbilsfirmor kör man inte förbi med nya/beg översnöade bilar. Vad är skillnaden?
Att sedan annonsera ut var de står på hemsidan? Det är väl vansinne idag speciellt om det inte är dygnet runt bevakat.
Så klart måste detta ingp i dealen :)

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Håller inte med dig. Dom gör ett bra jobb, men deras kunder gör samma åverkan som hos andra husbilsförsäljare. Skillnaden är vem som äger bilen och det kan drabba.....

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

När bilen är i förmedlarens vård skall han givetvis vara ansvarig för de skador som uppstår på den, det är ju bara att teckna en ansvarsförsäkring, det krävs av ett seriöst företag.

F

F.d. 29925

Guest

För egen del skulle jag aldrig låta en bil stå till försäljning hos en handlare, men jag är kanske överdrivet misstänksam.:confused:
(men har bilhandlare i släkten):D

Toppen