• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

vilse!

F

F.d. 55368

Guest
bussa henning Tack för en trevlig pratstund i vägkorsningen. Det är nog inte många som kör vilse på söderåsen, men jag lyckades. Hittade ut på 21:an och sen vidare. mvh Hanna:spinny:

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025
Sv: vilse!

Ha ha ha,är man från billesholm borde man ju hitta på åsen.
Blir det utlandsresa med bilen i vinter eller?
Hade ju varit skönt att bara kunna ge sig av när man ville,men nu är det bara 19 år kvar att jobba innan man får göra som man vill :)
Ha det bra.
:mh:

F

F.d. 55368

Guest
Sv: vilse!

Ha ha ha,är man från billesholm borde man ju hitta på åsen.
Blir det utlandsresa med bilen i vinter eller?
Hade ju varit skönt att bara kunna ge sig av när man ville,men nu är det bara 19 år kvar att jobba innan man får göra som man vill :)
Ha det bra.
:mh:

Har gått vilse i Ängelholm . Det säger väl allt. Ungarna vill att jag opererar in en GPS i pannan.
Ger mig av till Portugal 14 okt. Kommer antagligen att få se mer än de flesta. Hälsa "ungarna" från storahanna.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen