• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vill bara säga hej

F

F.d. 25031

Guest
hej.vi är nyblivna ägare till en M-B 508 som har en påbyggnad i glasfiber.
den skall vi ta ut nu i veckan och sen hoppas vi att det blir många roliga stunder i sommar.
kanske någon som har några lämpliga tips främst här uppe i norr då jag bor i umeå.
:wink: mvh dieseldoris

Kjell

HBK Medlem
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2025
Sv: vill bara säga hej

Hej på er och mycket välkomna till klubben!

Ett sevärt resmål här i Västerbotten är Mårdseleforsarna, 12 mil från Umeå längs väg 363. Det är gott om grillplatser och vindskydd där och området är spångat över de båda forssträckorna och de lite lugnare strömdragen. Går man några stycken i takt över de två små hängbroarna kan det bli ett hisnande gung med det vitskummande vattnet under!

Efter att ha blivit Medlem i HBK och betalat avgiften så får ni tillgång till klubbens ställplatslista och under Västerbotten finns det många tips om sevärdheter i de olika kommunerna.
Vissa av länets fjällkommuner är ännu inte inlagda men de kommer in en i taget vartefter kommunkartorna blir klara.

Som medlem får ni också klubbens snygga dekaler att klistra på husbilen, den ser ut som uppe i vänstra hörnet, den blå dekalen.
Det blir då lättare att på håll se vilka som är HBK:are och man hinner få upp krattan för en extra hjärtlig vink!

Hoppas ni ska trivas med oss här i klubben, vi kommer säkert att ses!

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023

Man väntar alltid för länge när man väntar på något gott! Jag väntar med stor spänning på att få klistra upp HBK dekalen.

F

F.d. 6238

Guest

Har precis satt på Datorn. "Det är det enda jag klarar" efter att ha varit med på Årsmötet i Floby.
Kommer hem och kan konstatera att Vår Vän där uppe - han har inte satt på värmen än-. Undrar vad han kör med för värme.
Det var ju ganska kallt på nätterna i Floby och tyvärr så upptäckte jag till min fasa att jag hade glömtihåg ÅKARBRASAN hemma.
Emellertid så har jag nu packat ner den och till nästa träff i Simlångsdalen så är den nu med. Hoppas att Vi inte skall behöva använda en så gammal metod med ibland är det nödvändigt, hälsningar från Götet.:)

F

F.d. 11938

Guest

HEJ...VILKET FINT NAMN DU HAR:wink:
JAG SÅG ATT DU KOM FRÅN UMEÅ...HAR DU NÅGRA BRA TIPS PÅ SEVÄRDIGHETER OCH JAG SKULLE VILJA VIDGA MINA MINA VYER LITE DÅ JAG INTE BOTT HÄR SÅ LÄNGE.
JAG SKALL OCKSÅ TA UT BILEN TILL HELGEN VET DU NÅT BRA STÄLLE??:wub: SAMBON GILLAR ATT FISKA..
MVH

Toppen