• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vilket lyft!

D

Deleted member 11118

Guest
Tycker att det blev mest skit av det, har precis lärt mig hitta på den gamla...Men jag sitter ju inte och glor där varje vecka, har annat att glo på. Ska ni ändra om sidan igen snart eller är det lönt att lära sig det nya?

@chiva vad är det som blev skit, var det allting eller var det några delar bara. Vi hjälper dej på alla sätt, bara hör av dej.

Det är omöjligt göra alla till lags när man gör förändringar. Vi gör inte förändringarna för att ”djävlas” med folk. Vi gör förändringarna av olika orsaker bland annat, modernare forum, bättre mobil och Ipad anpassning eftersom vi vet att flest besökare använder mobil eller surfplatta. Vi måste hänga med i den digitala utvecklingen, för att attrahera nya generationer som nästan är födda med en mobil eller Ipad i handen.

Det kommer uppdateringar då och då, men inga stora förändringar vad vi vet just nu, så vi tror forumet kommer se ut som det gör ett bra tag framåt.
 
S

Sören-6830

Guest
Tycker styrelsen m fl gör ett fantastiskt fint arbete med att hålla forumet på en hög, modern nivå, för att inte tala om allt jobb som läggs ner på att bl a hålla förteckningen över husbils- och tömningsplatser aktuell och lätthanterlig.
Jag har inte heller till en början hittat allt vad jag letat efter, eller förstått hur jag ska göra, men när jag behövt hjälp har jag fått detta snabbt.
 

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Tycker att det blev mest skit av det, har precis lärt mig hitta på den gamla...Men jag sitter ju inte och glor där varje vecka, har annat att glo på. Ska ni ändra om sidan igen snart eller är det lönt att lära sig det nya?

Vilken muntergök....
Det kallas utveckling! Om man står still kommer omgivningen att springa ifrån en...
Man behöver inte leda utvecklingen (om man inte vill), men man bör följa med den :)

Bra jobbat alla som är inblandade i den nya plattformen!

//Jocke
 
Toppen