Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Fincan!
Jag antar att du är i början av din kariär som filmare, därför föreslår jag att du söker på Woodoofilm, en filmsajt som innehåller "allt" om filmning. Jag har och också planer på att skaffa en kamera typ still/videofoto som t.ex. 3100-an men en betyligt mindre sådan. Jag vill ha en kompakt liten sak. Panasonics LX5-a är en tänkbar kandidat. På CES-mässan den 6 jan kommer många nyheter inte minst från Pan/Olymp/Sony-gruppen att presenteras.
Hasse A
Det krävs oändligt mycket tid och tålamod för att få fram ett alster som man även vågar visa för utomstående. Så för egen del är det slut med super8, VHS och andra format.
Det är en pocketkamera som man kan ha med sig överallt i stort sett. Och framförallt är det enkelt att göra lagom "tröttande" bildspel, om man så vill, för anhöriga, vänner och bekanta.