• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vilken kunskapsbank detta forumet är

• Startad av Deleted member 11118
  • Startdatum
D

Deleted member 11118

Guest
Det tål att upprepas om och om igen. HBK borde få nobelpriset i forum kategorien. Här finns kunskap om allt från A -Ö. Har följt Ludde och många andra som behövt hjälp både med det ena och det andra i dagarna och vips så får de det. Det tar inte många timmar förrän hjälpen finns och allt detta för en hundring.

Jag läser mycket här och så mycket jag lärt mej om både det ena och andra, vilken kunskap jag fått på dessa månader jag varit medlem.

Jag sitter ibland stum av beundran för alla denna hjälpsamhet, medlemmar hjälper varandra för nästa gång kan det vara man själv som behöver hjälp.

Prisad vare Internet och HBK :yes:

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Vilken kunskapsbank detta forumet är

Hej
Vilket svammel för att få Nobellpriset.Så du menat att Ca: 10000 här på forumet skulle få priset.
Är inte Nobell priset ett Prestige pris.Man måste kunna "lite" för att få det.
/Vidhem

ejerblom

FD HBK Medlem
Kommun
Hjo
HBK-Nr
8422
Medlemskap
2023

Tillgång till all kunskap som finns på forumet är en ovärdelig kunskapskälla. Erinrar mig en episod som hände med en medlem i våras. Han insjuknade på hemresan i Frankrike, att kunna följa alla som stälde upp och hjälpte till på alla sätt. Ett bevis på humanitet och omtanke om varandra. Detta är värt långt mer än 100 kr i medlemsavgift.

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

:(Ja ja vad ska man säga om denna Vidhem`???? Jag kan bara hålla med "bry dej inte om"osv.
:DTack HBK för all hjälp vi fått och alla misstag vi inte gjort tack vare detta forum.
Kör försiktigt och var rädda om varandra
MVH Gunilla

D

Deleted member 11118

Guest

Jag har inga synpunkter på vidhem:s inlägg vi har alla rätt att tycka vad vi vill och det skall man respektera.

Nettan & Christer

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
8244
Medlemskap
2025

Hejsan!

Funderade bara en kort stund på Vidhems inlägg, klart han är ironisk, finns inte en chans att det skulle vara allvar i hans svar:wink:

Kan bara hålla med om att det är ett grymt forum och tacka alla aktiva för det, det är ju ändå vi tillsammans som gör det till vad det är.
//Christer

B

Byggare Bob

Guest

Det är väl ingen som tycker annat än att forumet är en otrolig kunskapsbank med många som är villiga att dela med sig av kunskap och erfarenhet.

Liksom Vidhem reagerade jag också för jämförelsen med Nobelpriset. Det var väl ändå att gå ett steg för långt även om det var symbolik.

Toppen