• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vilken husbil?

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Varför kan man inte se i "almän profil" vilken husbil medlemmet har? Dom glömmer ofta att skriva detta när dom har fel dom vill ha hjälp med.Då får man söka på reg nr via transportstyrelsen.Visa det i profilen,det är jo trots allt en husbilsklubb.

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Sv: Vilken husbil?

Hittade inget i din "allmän profil " Kan ju va bra att föregå med gott exempel ser i din avatar att din bil är lite av norrlänsk skogshuggar konst :) ( det mesta va ironi i detta inlägget ) Ha det gott alla :)

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026

Hittade inget i din "allmän profil " Kan ju va bra att föregå med gott exempel ser i din avatar att din bil är lite av norrlänsk skogshuggar konst :) ( det mesta va ironi i detta inlägget ) Ha det gott alla :)
Nej just det!! Om Hbk skrev inn det bland alla dom andra upplysningarna som intressen m.m. i allmän profil hade du set det.Det är just det jag mener.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det er en egne registrering som kan nås fra topplinjen Min Husbil - på denne måten kan en legge inn mer info enn bare merke/modell, og legg gjerne inn bilder av husbilen.

Jeg har funnet en feil for meg - det er bare satt av plass for en husbil og jeg har 2.

Toppen