• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vilka forum?

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025
Sv: Vilka forum?

Kastenwagenforum.de - suveränt för oss med plåtisar!

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Tack!

Hallo SirMcLain,

Danke, dass du dich bei Kastenwagen Forum als Benutzer registriert hast!

Wir freuen uns, dass du dich entschieden hast, ein Teil unserer Community zu werden und hoffen, dass es dir gefallen wird.

Mit freundlichen Grüßen

F

F.d. 52943

Guest

Läser även Husbilskompisar, Bobilforumet fra Norge och danska DACFs medlemsforum. Men inget av dessa har tillnärmelsevis samma aktivitet som
HBK.

Senast redigerad av en moderator:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

För 3 år sen läste jag några Tyska (det var jobbigt med översättning) och flera Svenska forum, men insåg snart att det räckte med Husbilsklubben.se. Än idag när jag surfar och letar efter något specifikt så kan jag snubbla över en "träff" någon annanstans. Ser ingen anledning att vara medlem på flera ställen då HBK medlemmar erbjuder svar på det mesta...

PS. Det blev till sist 25 m CEE kabel, 3 x 2,5 mm2 efter visserligen en kilometerläsning...he, he... DS.

Daniel K

FD HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
8801
Medlemskap
2022

Om man är intresserad av specifikt plåtisrelaterade frågor så har kastenwagenforum och kastenwagen-freunde mycket att erbjuda. Som inloggad där kan man tex. ta del av många medlemmars fotoalbum där de bla. lägger ut intressanta bilder och beskrivningar på installationer och ombyggnader. Bilder på montering och kabeldragning vid solpanelinstallationer eller smart inredning av lastutrymmet är ett par exempel. Båda dessa forum har också stöd för Tapatalk vilket underlättar om man surfar med mobila enheter. Men visst finns här också en hel del trevligt och matnyttigt, även för oss som åker plåtis.

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Vilka forum jag besöker, Det blir hbk, husbilskompisar, MHC, Caravan club forum, Husvagns forum com, Alt om husvagn, Husbil-Husvagn,

det är dom jag kommer ihåg,

Toppen