• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vildmarksvägen

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Passa på att åka vildmarksvägen nu i början på juni när den öppnas mellan Klimpfjäll och Stora Blåsjön. På vissa ställen ingen risk att åka av. Häggen
i Umeå

Bilagor

• P5200019-790x592.jpg
    P5200019-790x592.jpg
    43,2 KB · Visningar: 22
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Vildmarksvägen

Vi kommer att åka där i mitten av juni - startar i Bromölla 1/6, vidare via östkusten upp till Lofoten . Därifrån ner via Mo i Rana till Vilhelmina och Vildmarksvägen norrifrån. Räknar med att köra där nån gång mitt i juni. Ska hinna tillbaks till Ragglanda till midsommar.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Vildmarksvägen

Hej skulle varit mycket "spännande" & intressant, men det får bli när snön har smällt, för då går det "väl" att mötas.
Men efter firandet av 17:de maj i Bergen i år & väg 52 Hemsedal upp, & hem via 7:an till Granvin vidare 13 till Voss vidare via E16 till Laerdals tunneln & sen väg 50 hem via Gol så är man nöjd m. smala vägar, att man har Vänster backspegel intakt det är ett under!
Mvh

Toppen