Carado t348
HBK Medlem
Hej vi har en burstner t720 och det finns inte så mycket plats på taket för nån solcell då min fråga är de vikbara nått att ha ..
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej vi har en burstner t720 och det finns inte så mycket plats på taket för nån solcell då min fråga är de vikbara nått att ha ..
Såg en husbil som hade flera lager av solceller , dvs när vi stod på campingen drog han ut dom undre och fick därmed dubbelt så mycket panel. Det gäller att komma ihåg att skuta in när man åkerHej vi har en burstner t720 och det finns inte så mycket plats på taket för nån solcell då min fråga är de vikbara nått att ha ..