• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vidhem resa forts

F

F.d. 29841

Guest
God morgon +1 grad men sol.

Men siffrorna kvar, men utan DEKALEN
Drar vi nu vidare uti Moseldalen.

Ni anmäler inlägg Ni tycker är skit
Hoppa hellre dem över, och gå inte dit.

Ja gör nu som många på forumet önska
Loggar nu ut uti vårsolens grönska.

Men jag kommer tillbaka det ska Ni veta
Å kanske ja då även någon kan reta.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ska nu fira 51 årig bröllopsdag hej då.
VIDHEM

F

F.d. 25168

Guest
Sv: Vidhem resa forts

Gratiis hoppas ni får en rigtig bra dag idag :)

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Du är ju en riktigt poet .

Kommer du förbi Falköping på vägen hem och öppnar dörren så vi får lite sommar för med en så välisolerad bil så har du väl värmen med dej hem ;) ;) ;) .

Har det gott och hälsa frugan .

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vidhem, ett litet tips - i all välmening...:yes:

När du gör inlägg, skippa sådana kommentarer vad du själv tycker om andra som inte gör som du, vi är alla olika och vi har alla olika förutsättningar. Därför har vi inte alla samma slags husbilar, vi gör inte på samma sätt för att vi är just - olika!

Vi har olika förutsättningar när vi väljer husbil, en del prioriterar storlek, en del prioriterar vinteregenskaper, en del köper nytt när dom byter, en del har inte råd och det är begagnat som gäller. Det finns nog inte en enda medlem i hela klubben som har samma förutsättningar som någon annan. Därför köper man olika bilar, åker till olika platser och åker på semester vid olika tidpunkter och har olika husbilar med olika utrustning.

En del vill helt enkelt inte ha medlemssiffrorna på husbilen, en del vill, en del vill inte ha dekalen på, en del vill. En del har både dekal och siffror, en del har inte någotdera. Men det måste få vara upp till var och en att avgöra, och utan att för den skull bli hånad för hur man gjort.

Har man både dekaler och siffror kanske man tycker det är trevligt att få kontakt med andra medlemmar, för visst är det så att det är lättare att ta kontakt om man har dekal och nummer på bilen. Har man ingetdera, kanske det är så att man dels inte vill klistra något på bilen, eller så kanske man helt enkelt är nöjd med att läsa på forumet, men man vill kanske inte ha kontakt med andra främmande människor. Alla är ju inte medlemmar för att få nya husbilskompisar.

Om du tänker på detta, och skippar just kommentarerna om vad du tycker om hur andra gör, så tror jag att du i fortsättningen inte kommer att bli rapporterad för något inlägg, och det är väl mycket trevligare för alla, eller hur? ;)

Detta säger jag som sagt i all välmening till dig, som jag ser det så har du glimten i ögat och gillar att skoja ibland, men välj bort dom där kommentarerna som kanske faktiskt sårar någon annan, så tror jag att det blir hur bra som helst :cool:
Vi kanske ses i sommar, men nu har du ju tagit bort den fina dekalen, och då kanske jag missar dig på vägarna i sommar...:oops:

/Ludde

Toppen