Eva o Sven-Uno
HBK Medlem
Ble på sätt och vis pådyvlat ett abonemang på 30 månader.
Telefonförsäljaren lovade runt skulle spara mycket pengar genom att byta till Viasat.
När paketet kom hämtade jag ut det. Fick sedan anläggningen monterad efter 14 dgr.
Var inte nöjd med viasat försökte då ringa för att lämna tillbaka paketet. Detta gick inte
tiden för ångerrätten hade gått ut. Om jag inte hämtat ut paketet hade det troligen gått
tillbaks till viasat. Jag fick det alltså försent monterat för att åter återskickning kunde
tlllåtas. Jag trordde att man skulle få testa och prova vad man beställt. Men ack ack
ångertiden hade gått ut
Nu måste jag ha skiten i 30 månader.
DÄRFÖR SE UPP MED DERAS FÖRSÄLJNINGSMETODER. LYSSNA ALDRIG PÅ
VAD DESSA MUNVIGA FÖRSÄLJARE LOVAR.
DET LOVAS RUNT MEN HÅLLS TUNT.
Viasat kan fara ock flyga!
Kan absolut inte rekommendera dem!
Telefonförsäljaren lovade runt skulle spara mycket pengar genom att byta till Viasat.
När paketet kom hämtade jag ut det. Fick sedan anläggningen monterad efter 14 dgr.
Var inte nöjd med viasat försökte då ringa för att lämna tillbaka paketet. Detta gick inte
tiden för ångerrätten hade gått ut. Om jag inte hämtat ut paketet hade det troligen gått
tillbaks till viasat. Jag fick det alltså försent monterat för att åter återskickning kunde
tlllåtas. Jag trordde att man skulle få testa och prova vad man beställt. Men ack ack
ångertiden hade gått ut
Nu måste jag ha skiten i 30 månader.
DÄRFÖR SE UPP MED DERAS FÖRSÄLJNINGSMETODER. LYSSNA ALDRIG PÅ
VAD DESSA MUNVIGA FÖRSÄLJARE LOVAR.
DET LOVAS RUNT MEN HÅLLS TUNT.
Viasat kan fara ock flyga!
Kan absolut inte rekommendera dem!