• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi som fortfarande är ute på vägarna

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025
Efter en tur upp till Vänern, för att kanske få ta en tur på våra nya långfärds skridskor. Det skulle ju bli lite kallare och snö. Det blev inget av med skridsko åkandet eftersom det inget blev med varken kylan eller snön så vi hälsade istället på Frankia och fick en trevlig kväll, TACK åke o Gittan
Det är inte många husbilar ute på vägarna. Men det är nu det är lätt att hitta nya platser att parkera på inför natten.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Vi som fortfarande är ute på vägarna

Jag är också ute på vägarna, en liten safari i Skåne på tu man hand med Berit. Åkte igår middag och skall vara hemma senast torsdag. Hittills har jag inte sett en enda husbil utom några uppenbarligen vinteruppställda. Lite råkallt är det med en en himmel som skiftar i flera nyanser av grått.

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej!

Inte utan att man blev lite avis för att man inte kör under vintern. Men vi håller på och bygger upp suget inför våren.

Kul att ni kom och hälsade på. Alltid trevligt med en öl och en Whiskey i kompisars sällskap.

PS. Faan vad det luktar avfettning i bilen....................(Bara Sten-Åke som förstår detta)

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Vi är ute och kör. Förra helgen till Hässleholm för att besöka fd grannar. Denna helgen blir det Ullared. Helgen därpå Lassalyckan. På vår tur till Hässleholm mötte vi några husbilar. Såg några HBK-dekaler men hann inte uppfatta numret.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Står just nu parkerad vid Sankt Johannes kyrka bakom Triangeln. Bra utgångsläge för Clas Ohlson och Kjell & Co i morgon :msn_wink: . Därefter blir det nog Skanör.

F

F.d. 2911

Guest

Vi är ute nästan varje helg.Till helgen bär det av till Jönköpig.

Toppen