Andrea & Annar
FD HBK Medlem
Vi sitter ensamma i en skogsglänta, inga mänskor, men mycket vatten. Självklart borde jag lägga upp en bild, men misslyckades. Bara frugan o hunden. Sverige är fantastiskt.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
På'n igen bara! Förr eller senare blir alla stegen rättSjälvklart borde jag lägga upp en bild, men misslyckades.
Ja troligen men ut i glesbygd, kan det vara möjligt ett tag till. Vi har inte träffat en mänska än. Säkrare kan det inte vara. Sverige är stort när du lämnar städerna.Det kanske kommer bli svårare att fly framöver;
Folkhälsomyndigheten: Undvik att resa inom Sverige
Det är inte längre bara utlandsresor som ska undvikas. Nu uppmanar Folkhälsomyndigheten svenskarna att även begränsa sina resor inom landet – i synnerhet till och från storstäderna. – Det är bra att vi kan hålla spridningen i olika takt i landet, säger statsepidemiolog Anders Tegnell.www.svt.se
Även under de svåra dagar ska man se till att få tillräckligt mycket fysiskt aktivitet... och det finns flera olika sätt att uppnå det.Det kanske kommer bli svårare att fly framöver;
Folkhälsomyndigheten: Undvik att resa inom Sverige
Det är inte längre bara utlandsresor som ska undvikas. Nu uppmanar Folkhälsomyndigheten svenskarna att även begränsa sina resor inom landet – i synnerhet till och från storstäderna. – Det är bra att vi kan hålla spridningen i olika takt i landet, säger statsepidemiolog Anders Tegnell.www.svt.se
Även under de svåra dagar ska man se till att få tillräckligt mycket fysiskt aktivitet... och det finns flera olika sätt att uppnå det.
Javisst o då är det bra att vara där man får vara ensam med fru o hund. Jag är inte kaxig för min fru arbetar isjukvården, men är ledig till den 3 april. Sedan kommer hon hem den 14. Då får vi se hur det går. Nu njuter å lever gott så länge det varar. ”Blott en dag.....”Även under de svåra dagar ska man se till att få tillräckligt mycket fysiskt aktivitet... och det finns flera olika sätt att uppnå det.
kollade du inte det innan ?
Mexikansk Corona-öl i glaset, eller?!Se till att glaset inte blir för lätt