• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi sålde allt och flyttade in i husbilen!

F

F.d. 55258

Guest
Under den rubriken berättar Margot och Kurt Nilsson om sitt permanentboende i en Concorde Liner 990 M.

De berättar i ett stort reportage i det nya husbilsmagasinet Husbil & Husvagn, som kommer till prenumeranterna i dag eller på måndag och som finns att köpa i kioskerna på tisdag 17 februari.

På tidningens websajt Välkommen - Husbil & Husvagn finns gott om bilder på Margot och Kurt och deras inspirerande mobila bostad.

För oss i HBK är reportaget särskilt spännande eftersom vi känner Kurt och Margot under signaturen KuMaNi. Kurt är dessutom med i vår styrelse.

Åkebo/Anders Witt

P

PAM 97

Guest
Sv: Vi sålde allt och flyttade in i husbilen!

Toppen, vi funderar på att göra likadant, vi var i husbilen sammanlagt sju månader förra året, så vad skall man ha någon permanent bostad för?vi tyckte att folk som gjorde så var lite tokiga men nu är vi nog likadana:twitcy:
Pelle o Monica

F

F.d. 5817

Guest

Tro meg... Så kommer jag nog ochså att göra när man slipper att arbeta fast. :)

Hoppas att få träffa er någon gång på träff Kurt och Margot. Trevlig helg på er och alla andra. :)

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Tro meg... Så kommer jag nog ochså att göra när man slipper att arbeta fast. :)

När du läst reportaget i tidningen så ser du att vi arbetar fortfarande och kommer så att göra ytterligare några år. Fungerar perfekt ändå att bara ha husbilen som ett verkligt hem.

F

F.d. 52911

Guest

Hej på er och lycka till.
I usa heter det att man är FULLTIMER när man vistas permanent i husbilin.
Hälsningar
Paulkaj

F

F.d. 5817

Guest

När du läst reportaget i tidningen så ser du att vi arbetar fortfarande och kommer så att göra ytterligare några år. Fungerar perfekt ändå att bara ha husbilen som ett verkligt hem.

Jasså? Då finnes det håp för en annan ochså. :twitcy: Fast får nog spara lite till först. :)

Senast redigerad av en moderator:
Toppen