• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi har bytt husbil

S

Stråken

Guest
I dag har vi varit och skrivit ett köpeavtal på en Carthago C-Liner. Årsmodell 2009 som bara har gått 450 mil. Det verkar att vara en bra husbil, behglig att köra och går tyst.

Stråken.

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Vi har bytt husbil

Grattis vi har en likadan 09 men har rullat 6000 mil,väldigt nöjda

Hälsningar Berra

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025

Grattis till en Carthago det är fina bilar det,har börjat spana in de,det blir nog en sån
vid nästa byte,är nog en kvalitetsbil skulle jag tro !!! :spinny::mcride:

S

Stråken

Guest

I dag har vi tagit ut husbilen från vintervila i Skarphärad, och plockat ur alla saker.
Väldigt mycket man släpar med sig, garaget blev nästan fullt. Skulle vara kul att veta vad det väger.

F

F.d. 5333

Guest

I dag har vi varit och skrivit ett köpeavtal på en Carthago C-Liner. Årsmodell 2009 som bara har gått 450 mil. Det verkar att vara en bra husbil, behglig att köra och går tyst.

Stråken.

Har den gått så lite? begär Oljebyte, Oljefilterbyte, Luftfilterbyte, byte av bromsvätska.... Kort sagt begär en Stor service eftersom den troligen aldrig servats. Är inte bra för en diesel att vara så lite körd och 3 år gammal.Den ska rulla så mår den bättre.
Dessutom se till att Du får garanti på Kamremmen om det finns sådan.

S

Stråken

Guest

Tack för dina synpunker.Servicen skall jag få gord, mn garanti å kamremmen har jag inte tänkt på att begära. Men det skall jag göra.

funas

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4202
Medlemskap
2025

Grattis!
Vi köpte en ny förra sommaren och är väldigt nöjda!
GLAD PÅSK!

S

Stråken

Guest

i går fick vi hem pärlan! nu gäller det att få in alla prylar igen.

G

gigge

Guest

Grattis !
Väntar på våran 2012 (C-line I 4.8). Leverans om några veckor.

Toppen