• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi går i pension och flyttar!

F

F.d. 52943

Guest
Vi håller på att sälja vårt hus i Landvetter, för att i stället köpa ett äldre och billigare hus i Sölvesborgstrakten (där vi har större delen av släkten). Det kommer att sänka våra boendekostnader så att även Viola kan gå i pension.

Budgivningen på vårt hus har skett idag - utropspriset överskreds med 380.000 kr på 3 timmar. Vi känner oss rätt nöjda.

Själv gick jag i pension vid årsskiftet - härligt! Saknar inte jobbet ett skit! Unnar Viola samma känsla.
:D

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Vi går i pension och flyttar!

Oj - det låter härligt!
Själv har jag varit pensionär i 4,5 år - ångrar inte en sekund. :)
Sålde huset strax efte pensioneringen - så nu har man råd med både båt å Plåtis.
Lycka till!

F

F.d. 52943

Guest

Vi sålde vår båt - känns inte som att det finns så mycket att segla till från Sölvesborgs horisont - Hanö, Åhus och Karlshamn inom räckhåll för kortare turer. Inte riktigt jämförbart med Göteborgs skärgård...

F

F.d. 52945

Guest

Hej!
Låter skoj och spännande, kan vara skönt att byta miljö.
Lycka till!
Mvh, pilot

F

F.d. 6081

Guest

Då får man bara önska er välkommena till Blekinge/skåne

F

F.d. 4927

Guest

Vi håller på att sälja vårt hus i Landvetter, för att i stället köpa ett äldre och billigare hus i Sölvesborgstrakten (där vi har större delen av släkten). Det kommer att sänka våra boendekostnader så att även Viola kan gå i pension.

Budgivningen på vårt hus har skett idag - utropspriset överskreds med 380.000 kr på 3 timmar. Vi känner oss rätt nöjda.

Själv gick jag i pension vid årsskiftet - härligt! Saknar inte jobbet ett skit! Unnar Viola samma känsla.
:D
Välkommen hit! "Immigrerade själv hit från Skåne 1966 och har inte ångrat det en sekund. Är ni naturintresserade finns här det mesta. Kulturellt finns här också en hel del, whiskyprovningar, jazzkvällar, konstklubbar etc. :wink::wink::wink:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Då blir det en till att tjata med i Tjuraviken...

Toppen