• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi behöver el i närheten av Malmö

F

F.d. 53498

Guest
Hej kamrater.

Vi har gasläcka i pannan. Vi kommer med båten från Travemunde på tisdag kväll. Vi vill sova i närheten av Malmö. För att inte frysa behöver vi el. Var i närheten av Malmö kan vi sova och fixa tillgång till el?

F

F.d. 53498

Guest
Sv: Vi behöver el i närheten av Malmö

Som jag skrev så är jag mycket tacksam för tipset på golfbanan. Vi kommer dit tisdag kväll.

J

Jarn

Guest

Om ni kommer på kvällen, så måste jag åka dit när de har öppet o hämta nyckeln till elskåpet o betala.
När ni sen kommer på kvällen, så ringer ni mig strax innan, så kör jag dit med nyckeln.

Ok ?

F

F.d. 53498

Guest

Du e fullständigt suverän. Vi är oerhört tacksamma för din hjälp. Färjan från Travemunde skall avgå 10.00. Det skall ta 10 timmar. Vi är nog i Malmö färjeläger vid 19.30. Om du har godheten att ställa upp som du säger ringer vi dig direkt vi kommer iland. Jag antar att du har ditt tel nr på medlemssidan. Vårt nr är 0730282030.

Känner dig inte men vi är djupt imponerade av din vänlighet.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Tråkigt att ni har problem med er husbil/värme.

Ni är välkomna att stå utan kostnad hos oss i Malmö. Ring för närmare uppgifter.

F

F.d. 53498

Guest

Hej Gunnar.

Ett sådant fint erbjudande tackar vi givetvis ja till.

Jag vet inte riktigt när färjan från Travemunde kommer in till Malmö. Jag skall kolla det så ringer jag sedan.

Hälsningar

Toppen