• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vi bara väntar

peteroanette

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
1575
Medlemskap
2021
Hej jag och min fru har beställt en Hobby van finns det fler som väntar på en hobby ? Vi har väntat sedan 1 april . Längtar ut till det fina vädret . Peter

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025
Sv: vi bara väntar

Vi väntar inte - vi har en Hobby sedan två år till baka. *L*
Jättenöjda är vi - hoppas ni också blir det.

Maria Englund

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
1992
Medlemskap
2025

Hej!
Vi beställde vår Hobby van exclusive L i oktober 2007. Har nu fått besked att den inte lämnar fabriken förrän i mitten på juni. Det är hur frustrerande som helst. Hade ju sett fram emot att få den innan sommaren.. Inte kul att gå i väntans tider.....

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Hej!

Vi har också beställt en Exlusive L.

I februari beställde vi den, fått besked om att den lämnar fabriken 16 maj och väntas vara klar för leverans till oss ca 14 dagar senare.

Man kan ju alltid hoppas!!!

Vi håller tummarna!

För er också!:spinny:

F

F.d. 29809

Guest

Det måste vara olidligt att vänta. Jag har för mig att det finns lagar som skyddar mot försenad leverans. Får man inte bilen i tid tror jag att man rhar rätt att häva köpet (inget roligt alternativ) eller få kompensation. Kolla med konsumentvägledaren i din kommun.

F

F.d. 16416

Guest

Vi är också i väntans tider på en Hobby Van Exclusive L med leveransdatum till midsommar. Inte hört om någon leveransförsening.

Sven

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1221
Medlemskap
2025

Hej jag vet hur det känns jag väntar på en Frankia beställd på mässan Elmia lovad våren April senaste budet Juni ? Sven B

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

tyvärr är det alltid så. Vi väntade i bara i 4 månader till leverans efter att fått ett lev datum. Så ta det lungt bara & mysa.
Förlåt alla vi hoppas att det ska fortare för er.
Lycka till
Skoogis

Siv o Hans

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
977
Medlemskap
2023

Hej på er .

Vi går också i väntans tider , skrev kontraktet på Elmia i fjol blev lovade i slutet av Maj ,

husbilen har kommit till PR Husbilar i Sollebrunn och leverans bokad till den 28/5 Kl 11 .

En efterlängtad RAPIDO 983 är på väg.

Ha en härlig sommar

barene

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1805
Medlemskap
2024

Hej!
Vi har best. en LMC 708 hos Husbilen.com i Mellerud. med leverans till midsommar. Idag fick vi besked att den är i Mellerud och skall registreras samt allt vi beställt extra skall monteras.
Ha det GÖTT alla!
Barbro o Ingemar

Toppen