• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi är nya här..

F

F.d. 52999

Guest
Vi är nya medlemmar här. Men som ny blir man ju rädd att svara eller göra nya inlägg Just nu verkar det vara många påhopp här.. och vi vet inte vad det rör sej om.Något vi tycker är konstigt är att det nästan är samma människor som svarar och skriver nya inlägg. Med så många medlemmar borde det faktiskt vara fler som har något att tillföra. Ni som har varit med länge måste försöka få oss nya att komma med i gruppen.
Nu blir det härligt när våren kommer och vi får fart på husbilarna igen.
Hej från Kerstin

Senast redigerad av en moderator:

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Vi är nya här..

Hej på er och välkommna!

Det har nog varit en smula turbulent ett tag nu, :( men man läser och svarar bara på det som man är intresserad av.:yes:

Själv är jag mest intresserad av husbilslivet och det som rör detta:rolleyes:, därför bryr jag mig sällan om allt "tjat".

Ha det så länge, snart blir det husbilsåkande igen.

/Thomas

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Hej o Hjärtligt Välkommna till HBK !!!!!

Inte ska man vara rädd att skriva eller svara på nått här!!!

Det är bara att skriva..

och inte bry sig om "någon" svarar med ett påhopp..

för den "personen gör ju bort sig själv..så småningom med sina påhopp!

Country/Wanja

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Välkommen Kerstin,

Hoppas inte någon håller sig borta från att skriva på hemsidan, för här finns plats för alla.

Det är inte meningen att man ska oroa sig för påhopp, ser man ändå det, så vill vi att de inläggen rapporteras, för våra webbar gör vad de kan för att hålla ordning.

:) Carina

F

F.d. 25038

Guest

Klart att ni är välkomna och kan skriva inlägg och frågor utan påhopp eller dylikt här skäms var och en för sej själv ha de gott.

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Hej och välkomna till Husbilsklubben.se!

Vi tycker klubben ger oss allt vi behöver i vårt husbilsintresse.
Allt elakt "snack" som varit den sista tiden behöver man ju inte bry sig om.
Det är klart att man ska fortsätta att skriva och svara på inlägg i allt som rör ens intresse.

Vi träffas kanske längre fram mot sommaren ute på vägarna eller på någon ställplats.
Spana efter HBK 740

Hälsn Anita o Dan
:):)

F

F.d. 50004

Guest

Välkomna till klubben!
jag håller med övriga, var inte rädda för att skriva eller svara på inlägg,
Vi går in och tittar på det som vi tycker verkar vara roligt/ intressanta inlägg och kanske svarar på dessa.

:msn_flower::msn_flower:Lena

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej o välkomna
till Hbk
önskar Zimba med husse o matte

Bilagor

• snö 047.jpg
    snö 047.jpg
    692,4 KB · Visningar: 3

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Hej Keias!

Välkomna till klubben - här har verkligen varit fin stämning och den SKA vi ha tillbaks - känns redan som den är på väg.

Vi kanske ses i Ranarp strand till sommaren - vårt Smultronställe nr 1 - såg att ni inte bor så långt därifrån. Det stället brukar vara mycket välbesökt av HBK:are. Många träffar är det på gång framöver - hoppas vi ses på någon av dem.

Väldigt många ställer på sina husbilar 1 april så det är ju då säsongen drar igång på allvar - man bara väntar och väntar........

Marie:)

F

F.d. 55256

Guest

Tänk efter lite grann och gör en jämförelse.
A: HBK med ca 3000 medlemmar som alla kan göra sin röst hörd på forumet.
B: Ta ca 3000 slumpvis utvalda personer ur befolkningen som har ett eller flera gemensamma intressen. Låt dessa diskutera fritt i verkliga livet i en stor lokal. Spetsa med några groggar och lite vitt eller rött samt några öl.
Hur många kommer inte att sitta i ett hörn och ha långa trevliga pratstunder. Men det kommer garanterat också uppstå högljudda diskussioner om olika saker. Dessutom kommer det säkert att bli rena slagsmål när ingen vill ge vika i en het diskussion. Kom bara ihåg att utan inlägg på forumet kommer alltihop att dö ut. Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma svar. Allt beror ju på vad man sysslat med tidigare och vilka referensramar man har.
Skriv och läs i de trådar ni tycker är intressanta och strunta i resten.
Ove.G

göte27

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
27
Medlemskap
2025

Hej Keias.Angående det där med påhopp och andra dumheter så tror jag att det är säsongsbetonat.På sommaren är vi ute och åker och trivs med livet.Men sen när säsongen är över och vädret är trist och det är kallt,regnigt och blåsigt och ibland även snö.

Då är det läge för en del gamla sura tjuriga stötar som inte trivs så bra med hösten och vintern att lufta sitt missnöje.Jag förmodar att dom sitter i sin lägenhet och mer eller mindre sysslolösa och allmänt vantrivs i väntan på våren.

Så. För att undvika så mycket som möjligt att bli påhoppad och bli missförstådd så är den bästa tiden att göra en fråga eller ett inlägg på våren eller sommaren.

M.V.H. Göte 27

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej o välkomna till en härlig klubb..vi stortrivs...
kommer ni säkert också göra...

Dalahälsningar från Lotta & Stefan

Senast ändrad:
Toppen