• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

VGA-anslutning mellan TV och dator.

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Jag har en hona i husbilen, närmare bestämt en VGA-honkontakt på husbilsdatorn. Eftersom jag funderar på att köpa en 16" Anderson-TV på Netonnet så undrar jag om det är möjligt att använda TV-n som monitor (extra datorskärm) till datorn. Jag har förstått att det inte går att överföra ljud via VGA-anslutningen men det är heller inte nödvändigt för min del!

Jag har fått blodad tand av responsen på "Jappe i Spanien" och därför har jag fått för mig att jag ska skriva en bok och det har jag tänkt göra i resebilen och därför kan det vara bra med en extra skärm till datorn!

Dum fråga tycker nog många upplysta moderna IT-människor, men jag är tillräckligt dum för att ställa den!

Jappe
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.847
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: VGA-anslutning mellan TV och dator.

Jodå Jappe det fungerar att ha TV som extra skärm med VGA eller HDMI om du skulle ha detta.
 
F

F.d. 53074

Guest
Sv: VGA-anslutning mellan TV och dator.

Jappe!
Idén med en bok är lysande! För egen del skulle jag läsa den med stor behållning, det vet jag redan nu. Hur kan jag veta det?? Enket; ditt "blommiga" språk som kryddas med väl avvägda beskrivningar, bilder och inte minst balanserade humoristiska inslag som tilltalar i varje fall mig. Lycka till med skrivandet!!!

Kjell :D:D:D
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Sv: VGA-anslutning mellan TV och dator.

Ytterligare en Kjell som instämmer i ovanstående Kjells kloka kommentar och lyckönskning!
//Kjell
 
F

Falkon

Guest
Sv: VGA-anslutning mellan TV och dator.

En Kjell till, en bok! de låter intresant:spinny:
 
T

Teddi

Guest
Sv: VGA-anslutning mellan TV och dator.

den boken vill ja ha jappe,,sätt upp mej på listan:) ja har läst allt hittils,,hur roligt o underhållande som helst,,vet du,,en blir inte ens trött,,o då har ja suttit uppe på nätter,,vem vet,,de kanske e de närmaste ja kommer,,,skriv,,,
tack,,teddi,,
 
Toppen