• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Veteranmarknad i Degerberga

Anki o Claes 950

FD HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
950
Medlemskap
2022
Veteranmarknad i Degerberga lördag 4/9 då ska jag kolla in om jag kan komma
över någon veteranmoped gärna Monark 1273
Är det någon som vet var man kan stå utan att bli bortkörd.

:mcride:

Ronnie 690

HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
690
Medlemskap
2026
Sv: Veteranmarknad i Degerberga

Hej

Kommer du på fredag kväll kan du stå på Marknadens parkering, likaså om du kommer lördag. Men p-avgift tas ut, som går till id föreningen.

Brukar vara ganska mycket bilar och trångt så kom tidigt...

Hälsar Ronnie

I

Ice-Man

Guest
Sv: Veteranmarknad i Degeberga

Vi tänkte med dyka upp på fredag kväll. Skönt att komma ut lite...
Vi tänkte stå på "parkeringen" som är en gräsplan precis bredvid marknadsplatsen.

Är man inte intresserad av själva marknaden eller vill ta en liten paus så finns ju Forsakar (Forsakar - Wikipedia) alldeles i närheten. Makalöst fint i ravinen med Skånes högsta vattenfall.

Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: Veteranmarknad i Degerberga

Har kanske inte med inlägget att göra men vi var i Degeberga 2007 i samband med Zornmärkesuppspelningarna (folkmusik). Vi höll till vid hembygdsgården och åt sen vår mat på restaurangen vid Forsakar (alldeles i närheten). Väl värt ett besök!!!

fru hianders/Inger

I

Ice-Man

Guest
Sv: Veteranmarknad i Degeberga

Kanonväder, mycket folk på marknaden och allmänt jätteskönt. Ett och annat klipp blev det med...
Får nog bli en natt till i Degeberga, fint väder ju :)

Toppen