• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VEM VÄCKTE MIG.

Örjan o Helen

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
9222
Medlemskap
2025
Blä för Bengt i Örkeljunga. Så står det som överskrift, inga nya inlägg eller kommentarer finns , Hur kan ert sådant inlägg bara återkomma på forumet. Vem plockar ut å bestämmer vad , har ej nå personligt emot BIÖ eller den som skrev ifrån början , men man undrar hur det kan poppa upp igen. MVH Fransen.

F

F.d. 29954

Guest
Sv: VEM VÄCKTE MIG.

Det hela kanske handlar om smygreklam på forumet?
Man gör en en halvtaskig klavertramp mot en av Sveriges mest seriösa husbilsförsäljare, och reaktioner kommer. Finns det bättre marknadsföring?
Jag har besökt BIÖ många gånger och småpratat med deras försäljare, då de själva sökt upp mig. Jag har sagt rakt ut att jag tänker inte köpa något, jag bara scannar då jag är allmänt intresserad av husbilar. Men om jag vinner på lotto - vilket skulle vara märkligt, då jag inte ens köper lotto - då kanske jag slår till med en bättre begagnad husbil härifrån. De har full förståelse för personer med min läggning och bjuder tom kaffe! Det är sådant som avslöjar hur genomtänkt deras kundbemötande är. Jag hyser ingen som helst tvivel att om de får problem med en kund, rätt eller orätt, så sträcker de sig långt för att lösa problemen så kunden blir nöjd..

Nyhlen

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2025

Kan ju vara lätt hänt när man surfar runt i vårt forum att man svarar på ett inlägg utan att se att det är gammalt.

Kunde man få upp en varning om man svarar på ett inlägg som är ex vis äldre än ett år - Något för Webb ansvarig
/Thomas

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Självklart ska man kunna pusha, eller väcka äldre trådar, dock måste man vara obs på datum, då trådar kan bli aktuella, och det är trådskaparen som bör ha koll på sina öppna trådar.

Så tycker jag:cool:

från ett blåsigt Nyköbing

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Rubriken är utan tvekan det viktigaste instrumentet för att få en tråd läst och få intresse för det som trådskaparen vill ha belyst eller svar på. Själv öppnade jag tråden i tron att någon väckt de sovande i en husbil, kanske för att göra dem uppmärksamma på någon fara, men sedan inte gett sig till känna. Detta hände mig en gång i Henån när parkeringen var på väg att översvämmas och tidningsbudet väckte oss.

Här handlade det om något helt annat.

Toppen