• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vem eller vilka är detta?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Jag har ju inte startat en enda tråd på hela dan så det dags att göra något åt det nu! Många tar ju bilder vid träffarna och sedan när man kommit hem och ska lägga in bilderna i datorn så kommer man inte ihåg vad dom hette o.s.v.

Den här tråden kanske kan hjälpa till i det avseendet! Bilderna behöver inte vara perfekta på något sätt. Lite röda ögon och liknande får man stå ut med! Jag börjar lite lätt med det här glada paret:

okp.jpg

Är det en dålig idé, så dör väl tråden av sig själv.

Jappe

Senast ändrad:
H

hianders

Guest
Sv: Vem eller vilka är detta?

Mannen på bilden är Curt i Anki o Curt från Skeleftehamn. Kvinnan känner jag inte igen.

Inger/fru hianders

F

F.d. 410

Guest

Oooops, hoppas du inte gett Curt problem nu Jappe! :)

Anders

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ajaj, tänkte inte på det! Har jag gjort bort mig nu igen? Det kanske inte var en så bra idé som jag trodde först. Det var ju inte meningen att det skulle bli en "spiontråd"! Vi får se hur det går i fortsättningen, om det blir någon! Jag kanske borde stänga tråden men jag vet inte hur man gör det.

Jappe :oops:

Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Den som startar en tråd kan också stänga den! Klicka på "Ämnesvertyg" precis ovanför det första inlägget och klicka i "Stäng ämne" (normalt redan klart) och sedan "Utför handling".

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen