• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vem blir först i klubben med denna bil

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
Sv: Vem blir först i klubben med denna bil

Vore ju ganska ståndsmässigt att komma farande med en husbil som denna. Undrar var folk skulle säga. Slår vad om att de flesta skulle anse det ganska brackigt men visst vore det härligt. Annat än en gammal Peugeot J5 med Pilote påbyggnad. Man får aldrig vara nöjd
Hälsningar Bror

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028

Om myror hade haft min husbil så hade utrymmet varit lika stort:D:D

F

F.d. 11293

Guest

:swoon: undrar om dom utrustat den med ett Greppa elverk

F

F.d. 50004

Guest

Vilken bil!
Den skulle man ha.

Hasse och Lena i Vargön

F

F.d. 839

Guest

Tommy,

Ska se idag om jag hittar några miljoner i översta byrå låda som jag glömt utav ;). Kan denna husbil reggas som PB2 ?

F

F.d. 15719

Guest

Och eftersom jag inte kan låta bli måste jag ju vara kärringen mot strömmen! :wink:

Nej tack jag vill inte ha en sån belgian blue variant på husbil!

Vi har det så bra i vårt lilla hembygge, behöver aldrig oroa oss för att andrahandsvärdet sjunker eller att vi ska behöva importera konstiga dyra reservdelar från utlandet. Vi behöver inte ha bomullsvantar på oss eller hasa i filttofflor för att undvika skador på den dyrbara inredningen.

Och vi åker ståndsmässigt - vår coola husbil motsvarar vår socioekonomiska situation, våra värderingar och vår uppfattning om lycka i det här livet!!

/elisabeth

F

F.d. 52953

Guest

kan den gå som PB 2

F

F.d. 55306

Guest

Nästa gång jackpoten brakar uppåt 60 mille så kanske det är dags. Nå´n gång skall man väl sopa hem storkovan. Men... förresten... det skulle se bra oharmoniskt med en sån bjässe på lilla garageinfarten. Grannarna skulle nog inte kunna ta sig förbi på gatan. Så för dom 60 millena jag kommer att vinna får det nog bli en sprillans ny KABE-bil.

Hälsn. / S-E

F

F.d. 15874

Guest

Hej.oj vilken husbil!!!! eller är det en husbil jag tycker det ser ut som han satt hjul på sin herrgård.

HBK891/per

F

F.d. 58556

Guest

Hej

Jag skulle gärna vilja ha den där lilla kärran som fick plats där under.

Resten av bilen kunde jag väl kanske ha att reta grannarna med. Ja, hela byn, snarare.

Annars är jag fullkomligt nöjd med den jag har. :yes::yes:

MvH
Karianne

F

F.d. 52938

Guest

Det ser ut som HBK 007 eller?

Otrolig
Frank59

F

F.d. 11293

Guest

Köper man en sådan, då kan man gå med i BG klubben (Bräck Grannen)

:)

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Är det någon som vet vad den kostar? Bara så att man vet vad man ska begära i löneförhöjning.....:wink:

/Per

S

SevenEleven

Guest
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 839

Guest

Per,

Den kostar strax över SEK 6 miljoner inklusiva den röda Mercedes. Bara att fylla tanken skulle jag behöva en pensions ökning långt ifrån att underhålla en sån bil ;)

Toppen