• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vem avgör.

Örjan o Helen

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
9222
Medlemskap
2025
Har en fråga till den ansvarige på insändarna under markisen . Skickade in 3/4 ang. en Polenresa till sommaren , nu är den borttagen å jag förstår om det kommer in nya aktuella ämnen att man måste ge plats , men då man hittar bl.a. tråden "gnällspiken ifrån 2012 där det inte kommit in nå nytt hur kan en sån bli kvar (inge ont om inlägget) men att det dyker upp som är snart 4år gammalt å mitt försvinner efter en vecka så blir man fundersam.MVH Fransen.

KOKKAKI

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025
Sv: Vem avgör.

Du använde fel forum om du tittar under reseplanering så hittar du din tråd.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Vem avgör.

Är det denna tråd du eftersöker: http://www.husbilsklubben.se/forums/t94975/ ?

Den har blivit flyttad från Under Markisen till Ämneskategorin Reseplanering för husbilen eftersom det tycks röra sig om just planering av en resa. Förmodligen är det jag som flyttat den. Flytta trådar från framför allt Under Markisen görs ganska ofta för att försöka bringa lite ordning bland alla ämnestrådar och underlätta för de som söker information att hitta.

Om du klickar på HBK-loggan på sidan så kommer du till förstasidan. I den vänstra kolumnen finns din inloggning med avatar och namn. Under det finns en länk till dina inlägg.

Toppen