• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Veckans tävling

linden

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2025
Tack Postis för att du har startat upp veckans tävling igen!
För mig skänker det en stunds trevligt funderande i vintermörkret som jag verkligen ser fram emot.
Jag är säker på att flera med mig håller med mig om att det är ett trevligt inslag på HBK sidan.

H

hianders

Guest
Sv: Veckans tävling

Håller med linden!!

Vi har inte varit inne på en lång tid men nu nystartar vi absolut. Bra blandning av klurigheter!

Postis - du är bäst!

fru hianders/Inger

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52908

Guest

Hej
Håller med. Din veckotävling är kul. Speciellt bilfrågan, känner att där kan man ha en chans. Försöker med de andra också. Ser fram mot nästa lördag.
/ Sören

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

OJ oj när jag satt och jobbade med tävlingarna så fick jag ett mail från en kompis i Näsåker med tips att det måste bli svårare att öppna kassaskåpet och jag hade tänkt det men inte kommit på hur och pipet i datorn gjorde att jag tappade alla nycklarna till "kassaskåpet" på golvet, det gör ju inte så mycket för alla klarar ju denna gåta men jag lade in dem i sin röra så får jag nu se hur många som lyckas öppna det denna vecka?

nycklarna.jpg

Därutöver så måste jag förnya mig och sitter och tittar på ett projekt med dominobrickor men eftersom jag inte kan det så bra så måste jag läsa på innan jag skapar brickorna så jag inte tillverkar valörer som inte finns.

knappen.gif

Toppen