• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vart tar inlägg vägen?

F

F.d. 209

Guest
Om man gör ett inlägg, verkar det som om en del direkt tas bort och finns inte med. Det är bara de vanligen återkommande inläggen mellan de som är mest frekventerade på forumet. Nästan så att det är fråga om en mindre klick med inbördes beundran. Frågan är om inte den gamla klubben MHCS är mera objekttiv i detta sammanhang. Eller detta törs ni väl inte låta vara kvar i forumet? Jag har uppskattat detta forum tidigare, men börjar bli llite betänksam nu.
Aej 432

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Vart tar inlägg vägen?

Vad är det för inlägg du saknar? Alla dina finns kvar.
Det tas inte bort några inlägg som följer forumets regler och det är mycket sällan något inlägg tas bort.

F

F.d. 209

Guest

Jag skrev ett inlägg för en stund sedan om Dethleffs, men det gick tydligen ut i cyberrymden.

F

F.d. 209

Guest

Helt riktigt, men det har inte funnits med under nya inlägg och inte Under markisen!
Aej 432

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det har aldrig funnits under Markisen eftersom du lagt det under Husbilsköp o Import och då hamnar det inte under Markisen.

Det har dessutom varit synligt på första sidan under "Senaste inlägg" precis som mitt svarsinlägg nu är. Med ett nytt inlägg i tråden syns inte mitt heller längre.

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

När man skriver ett inlägg så försvinner ämnet under "nya inlägg" för den som skrivit det tills någon har svarat på det. Varför det är så vet jag inte.

Oj då, undrar om det är någon som förstår detta...........:confused:

Mvh / Per

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021

När man skriver ett inlägg så försvinner ämnet under "nya inlägg" för den som skrivit det tills någon har svarat på det. Varför det är så vet jag inte.

Oj då, undrar om det är någon som förstår detta...........:confused:

Mvh / Per

Du har ju redan läst det liksom, därför är det inget nytt inlägg för dig

/Bosse

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det skall inte försvinna och gör det i vart fall inte hos mig. Men rubriken är inte fet längre, eftersom man ju har läst det senaste (sitt eget inlägg).

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Just det. När jag skriver ett inlägg i denna tråd så blir det automatiskt markerat som läst (av mig) men bara för mig. Alla andra ser tråden som en tråd eller ämne med nytt inlägg.

Ibland kan ämnen med nya och olästa inlägg trilla ner snabbt i listan på förstasidan när många skriver nya inlägg i andra trådar i snabb takt.

Ett sätt att se alla nya inlägg som du inte läst (eller skrivit själv) är att klicka på "Nya inlägg" i den blå listen. Där syns enbart nya inlägg, inga andra.

Toppen