F
F.d. 50004
Guest
Vart ska ni åka nu till helgen den 3-4 okt?
Vi funderar på att åka till Ullared.
Hasse och Lena i Vargön
Vi funderar på att åka till Ullared.
Hasse och Lena i Vargön
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det låter trevligt att sluta husbilssässongen med höstmarknad i Arvika. Hoppas det blir ett fint höstväder den sista vändan med husbilen för i år. Vi har inga planer ännu till helgen. Det blir nog sista turen för oss också om vi nu kommer iväg denna helg så ställer vi av våran över vinterhalvåret man sparar en hel del på det. Vi har ju våran står på en privat camping med en liten trädgård så vi kan ju åka ut dit på helgerna om vi så önskar. Men nu börjar det bli rygget det regnar här i Stockholm i dag är lite småkyligt så nu får man nog vara hemma och pyssla tills våren kommer. Ha det så trevligt i Arvika hoppas på att solen lyser på Er med.Vi ska åka till Arvika, där det är höstmarken alltid första helgen i oktober.
Där ska vi ha en liten miniträff med 2 bobilar från Norge, båda två vänner till oss.
Den ena nybliven medlem i Husbilsklubben.se och den andra än så länge intresserad.
Båda blev intresserade av HBK sen dom såg dekalen på våran husbil.
Detta blir näst sist turen med husbilen för i år. Nästa helg bär det i väg till Borlänge och strutsträffen där innan bilen går i ide för vinteren.
Hälsningar Torotor
Ja det blir väl trevligt att hälsa på sin mellersta dotter fast resan blir lång. Bor du i Finland? Min man kommer från Finland ursprunglingen han var 8 år när dom flyttade till Dalsland. Och nu är han Stockholmare så det är en blandning i honom måste jag säga. Ha det så trevlig i helgen kör försiktigt.Vi åker till Åland skall hälsa på mellersta dottern som studerar där blir ett förlängt veckoslut i båda ändorna, för avståndet är stort ca 950 km tur / retur med båt från Åbo till Mariehamn
Ha de paffw 1977
Ps bilen ny besiktad i dag