• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vart åker ni till påsken

F

F.d. 2591

Guest
Hej !

Ni som haft husbilarna avställda under den" hemska årstiden" enligt mig i alla fall. Många tar väl ut sin bil nu till påsken, och då är min fråga,,,,,vart åker ni till påsken?

Stig.B.

Fam Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025
Sv: Vart åker ni till påsken

Vi har en ställplats på min mors gård.
Vi kommer att fira påsken
Där med familjen.

Fam Pettsson/Malin

F

F.d. 53528

Guest

Skidåkningen har vi klarat av för denna säsong, tog husbilen till Tandådalen. I Påsk blir det att möta våren i Alsace/Frankrike och prova lite viner.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Till snön och kylan här också, vintern har varit alldeles för kort i år! finns väl inget härligare än fjällen i påsk! :):) Sälen i vårt fall! :) Husbil och skidor förstås! :)

Senast ändrad:

elegancen

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2025

Det är inte bestämt än men ett trevligt mål kan vara Borensäng en toppen camping med jätte trevliga campingvärdar dit åker vi med glädje ett par gånger om året.:p
Argos 747

D

Deleted member 11118

Guest

Åker till Caravan Clubs camping på Sturkö, en del andra från CC skall dit som vi känner.

Sen blir det annandag påsk som vanligt barn och barnbarn på påskmat.

Essal

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2280
Medlemskap
2026

Till Holland och har det skönt i solen med alla tulpaner

Lasse

KajsaL

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
3941
Medlemskap
2025

Holland och kollar tulpaner bl.a.

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej

Eftersom vi har fått lite extra ledigt kommer vi åka till Skåne onsdag till måndag. Enda dagen som är bokad är hos vänner i Magnarp på påskafton. Övriga dagar kanske vi testar Oderljunga mölla där vi aldrig varit innan, eventuellt någon natt i Ranarp. Vi får väl se när vi väl kommer dit. :)

Mvh Per

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Det blir Halland i påsk med släktbesök. Sen veckan efter påsk drar vi mot Dalsland m.m. och har en lillsemester. Kanske blir det både Kroksjön och Trandansen också vem vet.
MVH Gunilla & Rolf samt Nalle

V

vanhobby

Guest

Vi reiser gjennom Danmark til Tyskland og videre til Winterswijk i Holland der vi skal innom OBELINK. Deretter nyter vi forhåpentligvis en fin vår i Tyskland, før vi kjører hjem via Sverige og Ullared. Totalt ca. 3.000 kilometer (på 2 uker).
Hei og hå!!

F

F.d. 7

Guest

Vet inte om jag får ut husbilen till påsk då jag var tvungen att byta uppställningsplats och inte riktigt fått nåt besked när jag kan hämta den (ställde in husbilen en månad före alla andra så den står längst in)

Toppen