• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vart är ni på väg?

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025
God fortsättning, igår åkte jag hem till Stockholm från jul- och nyårsfirande i Småland och Västergötland. Resan hem tog lång tid pga snöslask och halka mellan Borås och Södertälje. Men, vi mötte ett flertal husbilar (säkert ett tjugotal) som var på väg söderut, jag blev nyfiken på om ni var på väg söderut mot varmare breddgrader eller bara ute över jul- och nyår?:present-1-icon:
Elisabeth

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vart är ni på väg?

Vi är inte på väg söderut men idag startar detta årets första resa. Det bär hän till Katrineholm 4-5 dagar. Skönt att ut och rulla igen!
Ha det gott!:mh2:

keba02

HBK Medlem
Kommun
Hallsberg
HBK-Nr
4579
Medlemskap
2025
Sv: Vart är ni på väg?

Förmodligen var en av dom husbilar du mötte vår. Vi var tillbaka hem till Skåne efter att ha firat jul och nyår med barn och barnbarn i Stockholm.
God fortsättning
Kenth o Barbro

Toppen