• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vart är alla singel mammor som tycker om husbil?

F

F.d. 2453

Guest
Hej,

Jag är en 41årig singel pappa till en 5årig liten kille som är hos mig varannan vecka, och vi älskar att ta husbilen på minisemestrar, men varje gång verkar vi va den enda bilen som inte är en hel familj så som mamma, pappa barn.
Tror aldrig jag träffat en singel mamma som är ute med en husvagn eller husbil under alla dom åren som jag fart runt i vårt land.

Vart är alla singel mammor som oxå tycker om husbil/camping livet ?

Det vore jätte kul att få kontakt med andra som gör liknande turer (weekends) som jag o min son, vi utgår från Lidköping och tar ofta turer till Örebro, Jönköping, Vänersborg, Borås osv där det finns lek o bus land och badhus.
Och det gör vi även under den kalla tiden.

Till ex nu till helgen (4-6Mars) blir det nog en tur till Jönköping för bad o bus.

Vore kul om vi blev några bilar som kunde mötas upp någon gång framöver som har barn i samma ålder.

Hör av er.
/Jörgen
 
F

F.d. 12259

Guest
Gammelmormor

Hej Jörgen o Son! Ett härligt sätt att att omgås på,nya eventyr varje dag.
Har levt med husbil sedan 80, är fortfarende ute mycket, men nu tyvärr ensam. Vet där finns singlar, tror dom fortfarende är i SP. Ha det bra vi ses kanske på vägen. Gurli.
 
F

F.d. 23012

Guest
Sv: Vart är alla singel mammor som tycker om husbil?

hejsan. ja, de där med att tycka att alla andra är familjer och att man är ensam med att åka ensam känner jag allt för väl igen!
Åkt ensam på semester med barnen, 15 och 8 i flera år. Köpte en husbil för drygt ett år sedan så nu åker vi med den.
Katrin sundsvall
 
Toppen