• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varningsljus LED, Biltema defekta

J

Jarn

Guest
Har ni köpt Biltemas lilla LED varningsljus så bör ni ta fram och testa den riktigt.
Minst 5 minuter bör ni ha den igång och sedan prova om det går att ändra blinkfrekvens.

De har nämligen ett parti ute i butikerna som är dåligt.

Jag köpte en sådan liten "varningspuck" då jag tänkte att den kunde vara bra att ha både i vanliga bilen och husbilen, om man råkar ut för något stopp på olämplig plats.
När jag kom hem med den första funkade den i två minuter sen la den av.
Fick en ny i butiken o dum som jag var så testade jag inte den där. När jag väl kom hem så var det samma visa.
Åkte dit igen och då tog de fram tre nya och någon la av efter 30 sekunder o några efter 3 minuter.
Det kom då dit en annan kille som sa att de haft stora problem med dem och därför fick jag ta pengarna åter och vänta några månader tills de fick en ny sändning.

LED Varningsljus - Biltema

Bilagor

• blixt.jpg
    blixt.jpg
    67,7 KB · Visningar: 1.001
F

F.d. 25045

Guest
Sv: Varningsljus LED, Biltema defekta

Grejer som är viktiga kvalitetsmässigt kanske men inte ska handla på Feltema.
Men det händer att det funkar där oxå men man får oftast vad man betalar för.

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Hejsan, ja det gäller att vara selektiv när man handlar, inte bara på Biltema utan också på Jula, Rusta, Ö.B. m. fl.

Det finns skräp som de inte borde sälja.

Det finns lågprisprodukter som funkar och duger bra för hobbyanvändaren, och då en kvalitetspryl av samma utförande blir för dyr för att bara hobbyanvändas två gånger om året eller så. Då är det ett godtagbart alt.

Det finns varor som håller samma kvalité och kommer från samma tillverkare som de dyra fullprissakerna.

Det blir det klassiska........ Plocka ut russinen ur kakan.

Flera av dem bl. a. Jula tjatar varje gång om att man skall skaffa kort och bli medlem. Jag tackar nej varje gång. För så mycket skräp som jag köpt där, och kunnat konstatra att det inte ens duger under benämningen hobbyverktyg och då lämnat tillbaka, skulle troligen registreras på mig, och jag då troligen falla in under kategorin mycket besvärlig kund......
Kanske svartlistning med en varningssignal i kassaapparaten :p:.

M.v.h. JANKRO.

Senast ändrad:
F

F.d. 52919

Guest

M "Motormännen" har visst samma appartur till försäljning!

Krister&AnnChristin

HBK Medlem
Kommun
Robertsfors
HBK-Nr
14178
Medlemskap
2025

Köpte ledlampor G4 2/15 w på Biltema med 2 års garanti på Biltema. 49kr st. Skickat efter från Kina. Usel kvalite.

Toppen