Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Finns det försäkringsbolag som har 10 år? Hittar bara 8 årHar du maskinskada kvar 10år ? Då kan använda den det har jag gjort även vännen. Typiskt fel Fiat SRS/airbag boxen men kolla kablage under stolarna så ingen kabel är av.Sök SRS/airbag fiat ducato youtube.
Kan vara olika på olika bilar. På min Volvo/Folksam hade jag 12000 mil/10 årFinns det försäkringsbolag som har 10 år? Hittar bara 8 år
Jag tog bort passagerarstolen för att kolla batterierna som sitter under. Glömde koppla i kablarna igen till stolen och fick detta fenomen. Kopplade ihop och sedan funkade det. Kanske är nåt glapp under stolen?Varningslampor för airbag och säkerhetsbälte lyser. Det kommer ett också ett pip då och då. Vad kan det vara för fel ? Bilen är en Fiat 3,0 l från 2015.
Har Varsam 10 år.Finns det försäkringsbolag som har 10 år? Hittar bara 8 år