• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varning!

Peterpan

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022
Vill härmed sända ut en varning ang. missat samtal från följande tel.nr. :+88213213608.
Min fru fick en signal och en upplysning om missat samtal från detta nr. på sin mobil i går kväll - 2008-10-31 kl. 23.01. Hon ringde inte tillbaka tack och lov.
Jag har kollat upp numret via en sökmotor - Alta Vista - och fick c:a 1290 träffar ang. angivet tel.nr. Numret tillhör ett företag i Somalia. Om man ringer upp numret så kopplas en telefonsvarare in och man debiteras ungefär 160 SEK, som tack för påringningen. Kolla via en sökmotor om mer information önskas

Kastanj

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2026
Sv: Varning!

Jag har också fått sådant samtal, men eftersom jag vill veta till vilken jag ringer så kollar jag med "eniro" eller "hitta" får jag inte reda på egaren av numret så lägger sag det till handlingarna. det har säkert sparat en massa pengar.

Kastanj.

Bengt o Inga-Lill

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2483
Medlemskap
2024

Hej!
Har inte fått nåt samtal än. Peppar,Peppar.
Däremot fick jag en smärre chock idag f.m. Kollade bankkontot, som jag gör med jämna mellanrum. Var hastigt och lustigt knappt 8.000 spänn fattigare.
Pengarna var uttagna i Brasilien. Tack o lov så fixade banken till det, lätt o smidigt.
Tydligen görs falska kreditkort i Brasilien, enl banken.
8.000:- är ju faktiskt pengar det med, för en knegare.
HBK 2483 säjer trevlig kväll

Rosen

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
2110
Medlemskap
2025

Om någon är intresserad av dig så ringer han/hon upp utan att du behöver ringa själv om man inte har såna behov att man måste "nu" veta vem som ringde, jag menar var inte för snabb

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Hej!

Jag blev också av med 8000:- från mitt företagskonto för ett tag sedan.

Kortnumret som använts är mitt, men jag hade aldrig använt det kortet!

Pengarna gick tydligen till spelbolag i Sverige & London

Hur bär dom sig åt?

Vi fick också tillbaka pengarna från banken efter en vecka.

Ett gott råd........kolla era konton med jämna mellanrum!

F

F.d. 622

Guest

Kommer massa såna skitmail rent ut sagt var dag. Hur kan man tro att man har vunnit en halv miljon Pund i nåt Engelskt spel om man vet att man inte har spelat eller satsat på nåt? Sunt bonnförnuft säger väl att man inte kan vinna utan att satsa och spela? Ändåär det var år flera som blir blåsta!

Toppen