• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VARNING!!!!!!!

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Har just mottagit SMS med följande tekst;
Om det ringer och nr börjar på +25 , svara inte då.Kostar 160kr/minut. Nå´n har kommit på ett sätt att tjäna pengar.Sprid ut detta.
Jag tror att +25 är landsnummer,men det är flera bl.a Tanzania Mosanbique och Rwanda m.fl. Mvh Golddigger:wideeyed:

F

F.d. 2774

Guest
Sv: VARNING!!!!!!!

Har just mottagit SMS med följande tekst;
Om det ringer och nr börjar på +25 , svara inte då.Kostar 160kr/minut. Nå´n har kommit på ett sätt att tjäna pengar.Sprid ut detta.
Jag tror att +25 är landsnummer,men det är flera bl.a Tanzania Mosanbique och Rwanda m.fl. Mvh Golddigger:wideeyed:

Vi fick åxå ett sådant!!:mad:

F

F.d. 55334

Guest

SMS från vem? Någon du känner eller någon som kommit över medlemsuppgifter?
mvh Ag

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026

Meddelandet har skickats från en kompis i Pajala.Tror inte att han kännar fru Zingmark som oxå har mottagit meddelandet.

F

F.d. 55334

Guest

Och då undrar jag ju varifrån fru Zingmark fick sin varning? Det kan ju vara varningsmeddelandet som är falskt. Men det svarar man väl inte på heller. Inte för att jag vet hur de bär sig åt men det lär vara så att man kan kapa inte bara datorer utan även mobiltelefoner. Så därför svarar jag aldrig på mobilsamtal från okända, inte heller på mail från okända. Sorgligt egentligen att känna att man ska vara misstänksam?
Ha det gott!
Ag

F

F.d. 29846

Guest

Hej på er alla !
Är ny medlem , sedan 30 sept.
Fick samma info igår från en kompis, (utan husbil)

Eva o Frank

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Läst i Jp idag:EXOTISKA LOCKROP I MOBILEN!
Även prefix 88, ringer man tillbaka kan det kosta 60 kr i minuten och uppringaren är en italiensk satelit. /susanne

F

F.d. 3088

Guest

Ragge
Det kanske sitter en eldig italienska i andra ändan med ett lockrop till oss gubbar:D

Gurra

Lassman

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
496
Medlemskap
2024

I dagens tidning från Ångermanland så varnar dom,det börjar som ett missat samtal( en på ringning) då man ringer upp det missade telnr. som börjar på +25 och +88(det sista nära likt ett 08) då blir det dyrt

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Ragge
Det kanske sitter en eldig italienska i andra ändan med ett lockrop till oss gubbar:D

Gurra
Jag har gått på detta ngn gång det ringer ju bara en gång. O då ringer man ju upp,ja det hörs ju ej någon signal heller inte på en Samsung i alla fall.
Om en eldig italienska, här är det bara jag som svarari telefon så Ragge slipper alla försäljare likadant med forumet så är det bara jag som skriver./susanne

F

F.d. 7569

Guest

Hej Susanne

Om du vill slippa försäljare i telefon så kan du anmäla dig till NIX-Telefon. Då får bara försäljare från de företag som du är kund hos ringa upp dig. Det gjorde vi för några år sedan och nu är det bara de som vi vill ha samtal från som ringer.

Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Tyvärr gick ej det när jag försökte för några år sedan.
Nix är bara för privatpersoner.:(/susanne

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

haha... det var en av dom bättre du kom med där dotorparn

tror jag skall spela in en slinga på datorn som fixa detta nästa gång någon telefonförsäljare ringer :p

Senast ändrad:
Toppen