Hur blir det då för vägpirater? lättare eller svårare?Min nästa husbil skall vara självkörande!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hur blir det då för vägpirater? lättare eller svårare?Min nästa husbil skall vara självkörande!
Vilseledda är ett bättre ord!Det tycker jag inte om. Så, Du anser att Engelsmän är dumma.
En självkörande bil stoppar inte för varken vägpirater eller lagens väktare!Hur blir det då för vägpirater? lättare eller svårare?
Men ingen som skulle våga!Klart den gör, man behöver bara gå ut framför den!
idag har de flesta erfarit vad konsekvenserna blir vid hård Brexit.Storbritannien har ca 46 miljoner röstberättigade och lite mer än hälften ville lämna EU.
Vet inte hur många som utnyttjade sin rösträtt, men det bör ju vara ganska många miljoner individer som som röstade för brexit. Betvivlar starkt att alla dessa inte förstod, d v s var dumma eller blev vilseledda. Det är ju ingen diktatur som styrde informationsflödet, som t ex i Nordkorea och andra stater.