Som med de flesta trådar!Nu är vi långt ifrån trådskaparens rubrik.
Inte fel att man dryftar sin åsikt så länge det inte rör sig om svensk partipolitik.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Som med de flesta trådar!Nu är vi långt ifrån trådskaparens rubrik.
Jag har vid två tillfällen suttit i rejäl bilkö vid gränsen Tyskland-Danmark!Vart tog alla människor vägen som var så nöjda och glada när gränskontrollerna upphörde?
Ska det göras en rejäl gränskontroll, får man nog vara beredd att sitta upp till ett dygn i kö vid högsäsong.
Jag har vid två tillfällen suttit i rejäl bilkö vid gränsen Tyskland-Danmark!
Inte det allra roligaste med stillastående köer när man inte är van.
Köbildning är anledningen till att jag helst undviker större städer och Autobahn vid resa på kontinenten.
Jag, och säkert många med mej, är så gamla att vi har åkt utomlands långt innan vi blev med i EU. Jag kan inte påminna mej att jag stått speciellt länge i någon kö vid gränser varken med husbil eller personbil. Alla bilar borde kontrolleras både vid utfart och ankomst till Sverige. Jag står gärna i kö vid de få tillfällen som jag passerar gränsen om jag visste att orsaken till köerna var bättre koll vilka som kom in i landet respektive VAD som lämnar landet.Jag har vid två tillfällen suttit i rejäl bilkö vid gränsen Tyskland-Danmark!
Inte det allra roligaste med stillastående köer när man inte är van.
Köbildning är anledningen till att jag helst undviker större städer och Autobahn vid resa på kontinenten.
Vi behöver inte bygga mur... det kommer att räcka med flera prishöjningar på bränsle samt några till bank skandaler så blir vi tillräckligt fattiga att inga resor ska förekomma. På köpet - inga problem med vägpirater.Vi får väl göra som Trump, bygga en mur runt Sverige där ingen varken slipper in eller ut?
Kan vi få bidrag från May?
Min nästa husbil skall vara självkörande!Inget större problem när man har husbil, koka lite kaffe och ta en fika under tiden..?
Det som är mest oroande är en hård Brexit!Vi behöver inte bygga mur... det kommer att räcka med flera prishöjningar på bränsle samt några till bank skandaler så blir vi tillräckligt fattiga att inga resor ska förekomma. På köpet - inga problem med vägpirater.
Min nästa husbil skall vara självkörande!
Räcker det inte med det kaos som Brexit orsakar?Det kanske vore bra med fler medlemsstater som vill gå ur EU av samma orsak som Storbritannien
Att slappa med en kall pilsner och slippa alla Stau är behagligare!Låter inte så kul, att köra är ju roligt! "resan är målet"
Jodå, det räcker mer än väl men jag skrev faktiskt också att det kanske skulle kunna få EUparlamentet att se över detta med fri rörlighet över gränserna.Räcker det inte med det kaos som Brexit orsakar?
Engelsmännen röstade ja till något som de inte förstod!
I Tyskland ställer jag in iGO att undvika motorväg och grusväg.Knarrevik, undantaget från precis när det är Stau, är det bara tråkigare, men sväng av från Autobahn, och njut av de fantastiska vägarna och små städer och byar som Tyskland är översållat med
Det tycker jag inte om. Så, Du anser att Engelsmän är dumma. Det är respektlöst att skriva så. Vem är Du för att göra sådana uttalanden. Professor i historia eller Profeten? Det verkar att bara Du har svar på alla frågor... och Dina svar är de rätta.Räcker det inte med det kaos som Brexit orsakar?
Engelsmännen röstade ja till något som de inte förstod!