• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VARNING Phishing

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: VARNING Phishing

Elgiganten har inget samröre med denna sida och varnar för att lägga in kortuppgifter. Risken är stor att kontot töms på någon minut!

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Sådant här får jag väldigt ofta. Det behöver inte vara så att dom tänker tömma ditt konto utan försöker lura dig att köpa något. Efter den sk. "undersökningen" så får du som "belöning" t. ex. en iphone6 helt gratis. Förbehållet är att du skall teckna dig för ett långt & dyrt abbonemang för någonting som många ggr om betalar telefonen med råge. Om man vill kolla så är det ju bara att följa med i "undersökningen" så långt det går & stänga ner när man kommer till att dom vill ha ett medgivande eller ens personuppgifter.

Bennie

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Nja, helt gratis är det inte.
De är smarta nog att ta betalt med en krona eller fem för att på så vis kunna använda kontot eftersom man har fått csv-koden.

Lämna aldrig ut kontouppgifter med csv-koden!

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Nja, helt gratis är det inte.
De är smarta nog att ta betalt med en krona eller fem för att på så vis kunna använda kontot eftersom man har fått csv-koden.

Lämna aldrig ut kontouppgifter med csv-koden!

Men Anders, du får allt läsa vad jag skrev. Du skall stänga ner INNAN du ger dom ett medgivande eller dina personuppgifter där jag räknar in mitt konto.

Bennie

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Men Anders, du får allt läsa vad jag skrev. Du skall stänga ner INNAN du ger dom ett medgivande eller dina personuppgifter där jag räknar in mitt konto.

Bennie

Jo, men i detta fallet var telefonen inte gratis utan skulle kosta 1 kr och dras på kontot.
Att lämna ut namnuppgifter och e-postadress är mer regel än undantag nu för tiden men som du nämner bör man vara restriktiv med kontouppgifter och csv-kod.

Riviera

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2025

Återigen, som så många gånger sagts tidigare, sätt pekaren på länken och se fart den leder. Och kolla språket!

Toppen