• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varning för Shell Express i Varberg

Essal

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2280
Medlemskap
2026
Se upp om ni tankar på Shell Express i Varberg.
Det är någon som har trixat med pumparna där, jag var där och skulle tanka diesel i dag efter att jag tryck in min kode och skulle starta tanka kom det en bil farande, slet åt sej munstycket på nästa pump, tankade och drog som en rem. När jag kollade så hade han tankat på mitt kort. Troligen har någon trixat med kort automaten. Det var inte mycket pengar men
icon8.gif

Har polisanmällt saken.
Ha en fortsatt trevlig påsk.

Lasse

F

F.d. 18017

Guest
Sv: Varning för Shell Express i Varberg

Det finns en stopp knapp på knappdosan som du kan avbryta tankningen med så man iallafall kan minimera beloppet de försöker stjäla av en.
Men surt va folk hittar på.
PÅ jet har de numera infört att man måste välja pump så den som står parkerad mitt emot inte kan börja tanka på mitt kort på sin sida iallafall.

Toppen