• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varning för "allt om husvagn & camping"

F

F.d. 29862

Guest
Hej!
Min fru " gick på " ett erbjudande om 3 nr av Allt om Husvagn & Camping samt en väderstation för 79:- + porto och exp avg 24,90 kr.
Efter 2 veckor kommer en dubbelfaktura ( I mitt namn!!) inkluderande en bekräftelse på att en tillsvidareprenumeration är gjord!

Oavsett vilken av fakturorna som betalas för, 3 nr eller tillsvidareprenumeration, krävs en aktiv uppsägning av en beställning som aldrig är gjord!
I tidningens ursprungliga utskick ligger en stor lapp där det med stor röd text står angivet " TRYGGHETSGARANTI ".....
i avslutningen står det " Du förbinder Dig inte till någonting mer, och efter dina första 3 nummer kommer Du att få ett nytt förmånligt erbjudande om fortsatt prenumeration."
Förpassa alla utskick och marknadsföringstrick från denna högst oseriösa
tidskrift inkl utgivaren
"Egmont Tidskrifter AB, Box 610 , 832 23 FRÖSÖN"
"E-post: husvagnochcamping@pressdata.se"
dit där de hör hemma dvs dvs papperskorgen.

Länge leve bobilsfolket!
Lars & Ann-Charlotte

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Varning för "allt om husvagn & camping"

Jag tror att det brukar vara så att när nykunderbjudandet är betalt så får du en ny faktura på 6 alt 12 månader.
Betalar du inte händer inget, annars väljer du fakturan med den perioden du är sugen på.

//Tommy

F

F.d. 50209

Guest

Blev osams med dem för ett år sedan då jag gorde precis samma sak. Betalade för en "väderstation" och tre nummer. Sedan tänkte jag att det var slut. Dessutom en dålig tidning, helt plötsligt kom nya tidningar med ny faktura utan någon valmöjlighet. Skrev in till den kvinnliga chefredaktören, men till slut skrev jag in och sa upp eländet och efter tredje nya numret tog det slut. Aldrig mer den tidningen och dessutom funkar inte väderstationen. :(

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Detta förfarandet är vanligt bland de flesta tidskrifter.
Det bästa är att säga upp abonnemanget genast med ett mejl.

Anita & Jan

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
3574
Medlemskap
2025

Jag brukar utnyttja såna erbjudande och säger alltid upp dom efter första nummret på nätet det fungerar varje gång.
Ha det bra på vägen.

F

F.d. 50195

Guest

Vad är problemet, har man bestlält 3 st tidningar så är det det som är avtalat och inget annat, om tidningsutgivaren fortsätter att skicka tidningen så är det upp till dem och det är bara att bocka o tacka, tids nog kommer de att sluta med det.

mvh Jerry

M

Matts Torebring

Guest

Nej, nu måste jag gå emot lite, på dessa negativa rader. Jag tycker tidningen är bra, även efter mer än 30 år som trogen prenumerant. Mvh Matts Torebring

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Vad är problemet,................., tids nog kommer de att sluta med det.

Så enkelt är det tyvärr inte. Tar man emot tidningarna utan att meddela utgivaren om felet, så riskera man att få betala ändå.

F

F.d. 50195

Guest

Så enkelt är det tyvärr inte. Tar man emot tidningarna utan att meddela utgivaren om felet, så riskera man att få betala ändå.

Möjligt Gunnar, men jag har alltid förfarit på det sättet och det har alltid fungerat :)

Toppen