• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varning? eller?

I

Inger-Lisbeth

Guest
Detta fick jag alldeles nyss. Ngn. annan som fått???:mad::mad:

Från: "Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -" <web@husbilsklubben.se>
Till: <sune.glimhage@telia.com>
Ämne: Kontot på Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL - är låst
Datum: den 7 februari 2015 12:08

Hej Sune,

Ditt konto på Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL - har blivit låst då någon har försökt att logga in på kontot med fel lösenord mer än 5 gånger. Du kommer att kunna logga in igen om 15 minuter.

Den person som försökte att logga in på ditt konto hade följande IP-adress: 81.226.201.243

Glöm inte bort att lösenordet gör skillnad på gemener och versaler (små och stora bokstäver).
Har du glömt ditt lösenord? Använd nedanstående länk:
Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL - - Borttappat lösenord

Med vänliga hälsningar
Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Varning? eller?

Det kan vara att någon som har ett snarlikt användanamn och skrivit in ditt istället eller kan det var någon illvillig person som testar att olovligt logga in med ditt användarnamn.

Sådana försöks vet vi att det görs så se till att inte ha något alltför enkelt lösenord. Använd t.ex. inte hundens namn.

Vanligast är nog att man själv skrivit in fel lösenord ett antal gånger.

Notera att e-postadressen som du fått meddelandet till inte är samma som finns under användarnamnet du nu använder för inlägget.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Varning? eller?

Dere har en ekstra registrering som Sune - det er denne som er forsøkt brukt.

Toppen