• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

varmvatten

F

F.d. 24336

Guest
Hej

Vi har problem med varmvattnet vi får inte i gång detta.

Kylskåpet är dåligt eller gör vi något fel frysen fungerar bra men längs ner i kylskåpet blir

det inte kallt.:twitcy:

F

F.d. 4879

Guest
Sv: varmvatten

Vad är det för värmesystem du har? Har du vattenburen värme eller luftburen? Är det varmvattnet i tvättstället du menar? Det låter tycker jag som att tätlisten på kylskåpsdörren är otät eller att dörren kan vara skev och inte täta nertill.

F

F.d. 24336

Guest

Luftburen värme har vi.
Vi får inget varmvatten någonstans varken i toaletten eller i köket.

När det gäller kylskåpet så blir det kallare om vi har på 4:an i stället för 7 och vi får upp kylan i kylskåpet när vi inte har något i frysen.

Vi har alltid stängt kylskåpet med knappen ned truckt men tack för tippset jag ska gå ut och titta på dörren:spinny:

F

F.d. 4879

Guest

Tyvärr så kan jag inte det systemet, det är väl ett Trauma misstänker jag. Jag kan bara Alde pannan som har vattenburen värme. Men kolla så att det inte är något som behöver luftas eller nån automatsäkring som har löst ut.

Toppen