F
F.d. 50036
Guest
Sv: Varför är det
Hej Vidhem
Nu tog du fel, jag har allt ALDE i Argosen och inte testar de väl i -35?. De låter ju våldsamt!
Fördelen med ALDE värme är ju att upplever man det kalt någonstans i bilen är det lätt att sätta dit en extra konvektor. Då jag är lite petig och inte gillar kyla har det blivit några extra konvektorer i Argosen, men vad jag kunnat utläsa här på forumet hade nog detta hänt även om jag haft en Nordic.
Jag gillar Nordics koncept men är inte nöjd med designen, den borde varit bättre med tanke på prislappen.
Ha det gott Vidhem hoppas vi möts någon gång på vägarna, Torbjörn
Hej T&A.
Tror inte jag skulle tolas ställa upp jag har bara glykol till -35 grader.Vi har ju vattenburen värme,och du luft och luft fryser ju som bekant inte.Men dom som använder luftvärme fryser i HB:n.
Nu har jag varit ute och åkt skidior en timma här i Mora.(Men det bryr ju inte Ni Er om so har sommar vagnar)
/Vidhem
Hej Vidhem
Nu tog du fel, jag har allt ALDE i Argosen och inte testar de väl i -35?. De låter ju våldsamt!
Fördelen med ALDE värme är ju att upplever man det kalt någonstans i bilen är det lätt att sätta dit en extra konvektor. Då jag är lite petig och inte gillar kyla har det blivit några extra konvektorer i Argosen, men vad jag kunnat utläsa här på forumet hade nog detta hänt även om jag haft en Nordic.
Jag gillar Nordics koncept men är inte nöjd med designen, den borde varit bättre med tanke på prislappen.
Ha det gott Vidhem hoppas vi möts någon gång på vägarna, Torbjörn