• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför!!??

F

F.d. 50012

Guest
Hjälp. Varför ser HBK:s sida ut så här pyttepytte men bara i Chrome;s läsare

Bilagor

• SkärmklippHBK.JPG
    SkärmklippHBK.JPG
    177,2 KB · Visningar: 21

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Varför!!??

I både Chrome og Edge leserne kan det på noen pcer være en fordel å velge mer enn 100% - kjører ofte med 150% på en 11 tommer fullHD skjerm for å få behaglig skrift.

F

F.d. 14324

Guest

Använd tangenterna Ctrl och + samtidigt för att öka bildstorleken, Ctrl och - ger mindre bild. Som Knut säger så påverkar upplösningen på skärmen hur saker visas och i min gamla dator är 110% "lagom" för Hbk och för min nya passar 150% bildstorlek bättre.

mvh jocke

F

F.d. 4220

Guest

Använd tangenterna Ctrl och + samtidigt för att öka bildstorleken, Ctrl och - ger mindre bild. Som Knut säger så påverkar upplösningen på skärmen hur saker visas och i min gamla dator är 110% "lagom" för Hbk och för min nya passar 150% bildstorlek bättre.

mvh jocke

Och som tillägg till detta så återställer man ändringarna med ctrl+0.

Toppen