• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför varför.

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 3778

Guest
Har det blivit en grej att gå ifrån tråden? Nu senast blev det på spåret av eurpakartan.
Anders.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Varför varför.

Nej det blev bara på skoj.Detta kort är det ända jag kan lägga in o fråga om ,är ej så berest att jag kan fortsätta och ej heller på spåret men det går ju att ta bort de 3 sista inläggen där. Jag tar bort mina så det inte blir någon missförstånd med på spåret..!!/susanne

Senast ändrad:
Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

oj oj det var vel ikke så alvorligt, der var jo blevet svaret på frågan om europakartan.
fine billeder sussanne, vi har tidligere rejst meget i norge, der er sååå smukt
hilsen marianne

F

F.d. 11203

Guest

Nej det blev bara på skoj.Detta kort är det ända jag kan lägga in o fråga om ,är ej så berest att jag kan fortsätta och ej heller på spåret men det går ju att ta bort de 3 sista inläggen där. Jag tar bort mina så det inte blir någon missförstånd med på spåret..!!/susanne
Ta inte illla upp men är det inte dags att byta till susanne nu eftersom jag träffat er båda så borde väl Ragge ha en egen Allias
mvh Deicer

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen