• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför Spanien

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Varför Spanien

Klimatet så klart. Vid solkusten så är det som en svensk sommar när den är som bäst.

Vad du för övrigt menar med arbetslöshet i Spanien och övrigt förstår jag inte. Jag hoppas att vi och många med oss bidrar med lite inkomster till Spanien och Portugal när vi är där över vintern. Och vi är många bara ifrån Sverige. Sen så är det ännu fler ifrån dom norra delarna av Europa.

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Flor16, förstår att du aldrig varit i Spanien.

Men nu kan jag berätta för dig att den stora gruppen hb's från de norra delarna av Europa, varken kommer för kungens lustjakt, eller den stora arbetslösheten, som f.ö. är tragisk för massor av spanjorer.

Nej det är som sagt främst klimatet, men det finns mera. Maten, människorna, stämningen, en rik kultur och ett förbaskat trevligt ställe i största allmänhet.

Själv sitter jag just nu 11.000 meter uppe i luften, ovanför San Sebastian och skall om drygt en timma landa på spansk mark.

Viva España!

Välkommen.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Nä texten lät så här!
"Citat:" Text+tv. Betala lunchen in natura "Slut Citat".
Jo då tänker man ju genast på att Plocka "Potäter" eller hur.
Mvh.

Toppen