• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför rösta blankt!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Varför rösta blankt!

Varje gång jag gick in på HBK-sidan så var den blockerad av en närmast heltäckande blaffa som försvårade tillgången till forumet. Eftersom jag inte kunde göra en rimlig bedömning av de olika alternativen så ville jag avvakta något men det var inte så lätt, så till slut gav jag upp och röstade på Öckerö. Lite lokalpatriotiskt kanske och jag har inte varit på någon av deras ställplatser men nöden hade ingen lag. Efter den röstningen så kom jag åter in på forumet.

Det är naturligtvis trevligt att ges möjlighet att deltaga i sådana här enkäter och syftet är säkert gott men det här upplägget syntes mig något burdust! :cool:

Jappe

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Varje gång jag gick in på HBK-sidan så var den blockerad av en närmast heltäckande blaffa som försvårade tillgången till forumet. Eftersom jag inte kunde göra en rimlig bedömning av de olika alternativen så ville jag avvakta något men det var inte så lätt, så till slut gav jag upp och röstade på Öckerö. Lite lokalpatriotiskt kanske och jag har inte varit på någon av deras ställplatser men nöden hade ingen lag. Efter den röstningen så kom jag åter in på forumet.

Det är naturligtvis trevligt att ges möjlighet att deltaga i sådana här enkäter och syftet är säkert gott men det här upplägget syntes mig något burdust! :cool:

Jappe

Tråkigt att du tyckte det var burdust Jappe. Använde du knappen Jag vill rösta senare???

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Tråkigt att du tyckte det var burdust Jappe. Använde du knappen Jag vill rösta senare???

Ja, jag tror det men långsam uppkoppling kan ställa till det ibland. Dessutom börjar musen bli utsliten. Jag ber om ursäkt om jag uppförde mig vanvördigt. "Aningen bryskt" hade kanske passat bättre men att sitta här nere i Spanien och råka ut för att HBK-sidan blockeras tillhör ju inte livets höjdpunkter. Men.. nu skiner solen, temperaturen stiger och kl. 18:00 öppnar pizzabagaren sin vagn och jag ska tillsammans med herr Sjökaptenen Dan-Axel Hägg dela en Pizza. Jag äter en till två pizzor per år på grund av deras tvivelaktiga uppbyggnad men ibland så....

Förlåt mitt olämpliga ordval! Jag menade väl. Jag har fler synpunkter på hemsidan men det kan vi ta en annan gång. Lev väl i det härliga vinterlandet Sverige, frihetens stamort på Jorden. Snart kommer "la Primavera"!

Jappe

Psst. Jag gick ut och tog en bild på den glade bagaren.

pizza.jpg

Han har redan öppnat och ugnen är igång. Svante föreslog en för mig ny variant "Quatro quesos" som vi ska prova ikväll, har jag tänkt mig. Få se vad Häggen anser om det.

Senast ändrad:

larsemil

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2025

Jag var berusad när röstningen kom upp och ville inte ta ställning till något. så för att komma in på sidan tryckte jag på det som gick snabbast. Nu KAN jag inte rösta.

Ingrid & Thomas

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
4340
Medlemskap
2026

Hej!

Jag hade också samma problem med röstningssidan som blockerade HBK-forumet. Felet bestod i att hela röstningssidan inte fick plats på skärmen i min iPhone och det medförde att inte "Jag vill rösta senare" syntes och därför inte gick att klicka på. Sidan gick inte heller att scrolla.

Hur jag löste det? Ja, det är en bra fråga! Jag är inte helt säker men kanske var det via en genväg till någon sida på HBK eller att jag ändrade storlek på skärmen, jag försökte iallafall flera varianter och lyckades tillslut.

Med vänlig hälsning!/Thomas

Senast ändrad:

fritidsbonden

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
11285
Medlemskap
2025

Min röstningsruta har vit bakgrund, men inom några sekunder övergår den i gråton, efter detta kan jag inte påverka något på hemsidan. För att gå vidare så måste tömma "tidigare historik" och sedan gå in på hemsidan utan att logga in, därefter så läser jag ett inlägg, vilket som helst, trycker på knappen "svara" då dyker inloggningsrutan upp, jag slår in mina koder och simsalbim så har jag tillgång till hela hemsidan. Lite omständigt men var gör man inte för att få tillgång till detta utmärkta forum.

Förmodligen något fel på min dator, någon som kan ge ett bra tips.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Förlåt mitt olämpliga ordval! Jag menade väl. Jag har fler synpunkter på hemsidan men det kan vi ta en annan gång. Lev väl i det härliga vinterlandet Sverige, frihetens stamort på Jorden. Snart kommer "la Primavera

Jappe

N hard feelings Jappe... Kom gärna md synpunkter på hemsidan eftersom vi nu bygger en ny... Vi lever väl men i Spanien som dig!!! Just nu utanför Carboneras! Hoppas pizzan var riktigt god!

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Min röstningsruta har vit bakgrund, men inom några sekunder övergår den i gråton, efter detta kan jag inte påverka något på hemsidan. För att gå vidare så måste tömma "tidigare historik" och sedan gå in på hemsidan utan att logga in, därefter så läser jag ett inlägg, vilket som helst, trycker på knappen "svara" då dyker inloggningsrutan upp, jag slår in mina koder och simsalbim så har jag tillgång till hela hemsidan. Lite omständigt men var gör man inte för att få tillgång till detta utmärkta forum.

Förmodligen något fel på min dator, någon som kan ge ett bra tips.

Har inte hört något om liknande problem så jag har svårt att hjälpa dig... Hoppas det slutar spöka...

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Hej!

Jag hade också samma problem med röstningssidan som blockerade HBK-forumet. Felet bestod i att hela röstningssidan inte fick plats på skärmen i min iPhone och det medförde att inte "Jag vill rösta senare" syntes och därför inte gick att klicka på. Sidan gick inte heller att scrolla.

Hur jag löste det? Ja, det är en bra fråga! Jag är inte helt säker men kanske var det via en genväg till någon sida på HBK eller att jag ändrade storlek på skärmen, jag försökte iallafall flera varianter och lyckades tillslut.

Med vänlig hälsning!/Thomas

Tråkigt att höra Thomas... Kan inte svara på varför det inte gick att scrolla, vilket det borde ha gjort... Hoppas ni har det gott och att vi ses snart igen!

Toppen