• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför måste vi radera annonser?

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Vi som ser till att hemsidan på Husbilsklubben.se fungerar varje dag och att inläggen följer de Forumregler och lagar som finns har en vädjan till er som skriver.

Husbilsklubben.se är HELT reklamfri och alla typer av försäljning raderas och annonser raderas i inlägg om nödvändigt.

Många försöker trots detta att smyga in annonser för sina privata ägodelar och varför gör ni detta? DET FINNS PM!

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026
Sv: Varför måste vi radera annonser?

Jag tror att det sker omedvetet.
I dag, Januari 2014 sker många diskussioner just på olika forum.
Om man träffas några stycken i verkliga livet brukar det inte dröja innan någon berättar att han/hon planerar att köpa ditt eller datt. Om jag har just det liggande hemma så berättar jag ju det -då vi just diskuterar den saken. Jag väntar inte tills jag kommer hem och skickar ett sms eller ringer.

Peter :)

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Vi som ser till att hemsidan på Husbilsklubben.se fungerar varje dag och att inläggen följer de Forumregler och lagar som finns har en vädjan till er som skriver.

Husbilsklubben.se är HELT reklamfri och alla typer av försäljning raderas och annonser raderas i inlägg om nödvändigt.

Många försöker trots detta att smyga in annonser för sina privata ägodelar och varför gör ni detta? DET FINNS PM!

Bra jobbat , fortsätt med detta , vi vill inte ha ett nasareforum!

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Då man ändå är inne på att radera annonser så vill jag gärna till att uppmana även medlemmar som sätter in egna annonser att radera sina redan sålda annonser. Har hänt mig flera gånger att man svarar på en annons och inget svar efter flera försök. Det visar sig då att artikeln redan är såld för länge sedan.
Tråkigt :twitcy::twitcy:

Toppen